Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان ؛ سرپرست این تیم با اشاره به اینکه این جشنواره در بهمن امسال برگزار می شود، گفت: اعضای این تیم در زمینه رباتیک هوافضا، صنایع پزشکی و غیر پزشکی فعالیت دارند.
اربابی با بیان اینکه تیم رباتیک استان برای شرکت در جشنواره جهانی امسال 5 اختراع را به ثبت رسانده است، افزود: در این جشنواره کشورهای ایران، آمریکا، چین، ژاپن، آلمان، سوئد و آرژانتین حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این تیم مقام اول ایده پردازی در جشنواره بین المللی روسیه و گواهینامه بین المللی خلبانی پهباد را در جشنواره فرانسه دارد.
سرپرست تیم رباتیک با اشاره به اینکه بیشتر اختراعات  این گروه برای رفع مشکلات عملکردی  سازمان های کشور است، گفت: تاکنون هیچ مسئول و سازمانی  از این تیم حمایت نکرده است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تیم رباتیک مسابقه سیستان و بلوچستان جشنواره ایده پردازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی