Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:21:02 GMT

کمپین جهانی «محمد رسول انسانیت» در برزیل

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۸۳۲

کمپین جهانی «محمد رسول انسانیت» در برزیل

اتحادیه موسسه های اسلامی در بزریل در کمیپن جهانی «محمد رسول انسانیت» با برپایی سلسله فعالیت ها و نشست هایی به منظور معرفی سیره پیامبر اکرم(ص) مشارکت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، در راستای مشارکت در کمپین جهانی «محمد رسول انسانیت»، اتحادیه موسسه های اسلامی در برزیل، سلسله فعالیت ها و مراسم هایی را با همکاری وزارت اوقاف مصر به منظور سالروز میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم» را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم ها شامل مجموعه از همایش ها، نشست ها و گفتگوهای دینی در مناطق مختلف برزیل است که با حضور شماری از شخصیت های دینی و رووسای جمعیت های خیریه اسلامی در این کشور درحال برگزاری است.

 

دکتر«محمد الزغبی» رئیس اتحادیه موسسه های اسلامی در برزیل دراین باره گفت: از همه مبلغان و جمعیت های اسلامی مرتبط با اتحادیه دعوت شده است تا در کمیپن«محمد رسول انسانیت» مشارکت داشته باشند و همایش ها و نشست ها و گفتگوهایی را به منظور معرفی سیره پیامبراکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) برای مسلمانان و غیرمسلمانان و تصحیح مفاهیم اشتباه درباره اسلام و پیامبر(ص) برگزار کنند و ملاقات ها و عیادت از بیماران و سالمندان را با عمل به سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) افزایش دهند.

الزغبی افزود: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به همه جهانیان معانی انسانیت را آموخته است و دعوت به اسلام برای همه جهانیان است و این یک پیام بشردوستانه برای گسترش مکارم اخلاق در جهان است، به طوری که پیامبر اکرم(ص) می فرمایند « إِنَّمَا بُعِثْتُ لأتَمِّمَ مكارم الأَخْلاقِ».

وی  تاکید کرد: اسلام دین صلح، امنیت، سازندگی است، نه دین تخریب و

ویرانگری. بنابراین باید ما با همه قدرت راه سازندگی و مرمت را ادامه دهیم، چرا که دین ما، دین سازندگی و بازسازی است، نه فساد و تخریب.

در مراسم های کمپین محمد رسول انسانیت، بیش از 700 نفر از مسلمانان در برزیل مشارکت می کنند. در حاشیه این مراسم، فعالیت های جانبی به ویژه برای کودکان به منظور آگاه سازی آنها از طفولیت نسبت به مفاهیم اسلامی و همچنین فعالیت هایی مانند پخش فیلم های ویدیویی، پاورپنت برای معرفی پیامبراکرم(ص) و اخلاق و پیام آن به جهانیان انجام می گیرد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي دزفول استان سمنان نیروی دریایی ارتش آمریکا مشهد بیرجند بزریل کمپین پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول جعفریان، استاد دانشگاه تهران با اشاره به بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌

‏دایره مشورت در مسأله حجاب و برخورد باآن را به دلیل اهمیت و پیامدهای آن وسیع تر کنید: از مراجع تقلید، علمای بی طرف بلاد، و نخبگان علاقه مند به سرنوشت ایران، مشورت بگیرید. اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد. عوارض آن دامن همه را خواهد گرفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897019

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیران خارجه برزیل و الجزایر
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!