Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@18:58:45 GMT

اتوبوس مسافربری مشهد- تهران آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۸۹۵

اتوبوس مسافربری مشهد- تهران آتش گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: این حادثه زمانی رخ داد که لاستیک عقب سمت راننده به علت نا معلومی داغ شده بود که با استشمام بوی لاستیک ، راننده به سرعت اتوبوس را متوقف کرده بود و همزمان اقدام به خاموش کردن آتش با استفاده از خاموش کننده پودری و تخلیه مسافران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خوشبختانه سرعت عمل راننده موجب شد در همان لحظات اولیه تمامی مسافران به سلامت از اتوبوس خارج شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: به دلیل اینکه لاستیک سمت داخل آتش گرفته بود و پودر به خوبی بر روی آتش پاشیده نشده بود، اقدام راننده برای خاموش کردن آتش موفقیت آمیز نبود و شعله‌های آتش به داخل اتاق اتوبوس سرایت کرد و اتوبوس کامل شعله ور شد.

حسینی افزود: فاصله زیاد محل حادثه و زمان بر بودن رسیدن نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه و جریان باد موجب شد که شعله‌های آتش بسیار سریع تمام اتوبوس و وسایلی را که داخل آن جا مانده بود به طور کامل بسوزاند.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و میزان خسارت نیز با توجه به وجود برخی از لوازم و مدارک مسافران در داخل اتوبوس نیاز به بررسی بیشتر دارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

غلامحسین دباغ،مدیرکل راه‌آهن استان قم  روز سه‌شنبه در حاشیه راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفرتا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

دباغ عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، اظهار کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از ۲۸ هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از ۱۵ هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه ۵۰ رام قطار مسافری و ۳۰ رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم می‌باشد.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری