Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:24:24 GMT

پیکر مطهر شهید نیروی انتظامی‌‌ در یزد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۹۰۸

پیکر مطهر شهید نیروی انتظامی‌‌ در یزد تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع وطن، شهید نیروی انتظامی سروان ایرج صفاری در مراسمی با شکوه تشییع شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین تشییع و خاکسپاری شهید سروان ایرج صفاری شهید مدافع وطن که در راه حفظ امنیت کشور و در درگیری با قاچاقچیان انسان به فیض عظمای شهادت نائل آمده بود امروز و در مراسمی با شکوه تشییع و خاکسپاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، خانواده این شهید والا مقام، فرمانده انتظامی استان، سرپرست استانداری یزد، و جمع کثیری از مردم و مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان یزد برگزار شد.

یزد | تشییع پیکر شهید مدافع وطن‌ سروان ایرج صفاری به روایت تصویرپیکر شهید انفجار تروریستی‌ چابهار در یاسوج تشییع می‌شوددیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با خانواده شهید «نادری» به روایت تصویرفرمانده سپاه فتح شهادت شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی چابهار را تسلیت گفتپیکر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی چابهار تشییع شد

سرهنگ محمدرضا مزیدی در ارتباط با نحوه شهادت این شهید والامقام اظهار داشت:  در راستای مبارزه با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور، ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران با افزایش سرعت از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با رعایت قانون به کارگیری سلاح ماموران به سمت خودرو تیراندازی کرده و در این عملیات بر اثر برخورد 2 خودرو با هم، متاسفانه سروان "ایرج صفاری" به فیض شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این حادثه یکی دیگر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی وی رضایت بخش است.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت