Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:18:16 GMT

انجام آخرین تمرین سرخپوشان برای بازی با سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۹۶۷

انجام آخرین تمرین سرخپوشان برای بازی با سپاهان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پایانی خود قبل از بازی با سپاهان را امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کرد.

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین تمرین خود را امروز قبل از پرواز به اصفهان در ورزشگاه شهید کاظمی انجام دادند.
تمرین امروز شنبه در حالی آغاز شد که در آستانه بازی با سپاهان، اخبار گوناگونی در اطراف باشگاه موج می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع تمرین از ساعت 11 صبح بود و برانکو ایوانکوویچ قبل از سوت آغاز تمرین، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز آغازگر تمرین بود و ایگور پانادیچ هم با دروازه‌بان‌ها به کارهای اختصاصی پرداخت.
ارسال روی دروازه، پاس‌های عمقی و شوتزنی، بخش‌های بعدی برنامه امروز بود. بازیکنان پس از تمرین و ناهار در اختیار خود بودند و اعلام شد باید ساعت 15 در فرودگاه مهرآباد حضور پیدا کنند.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 16:10 دقیقه امروز شنبه 17 آذر ماه 1397 تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کند و سرخپوشان فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت.
در حال حاضر سپاهان با 29 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و پرسپولیس هم 27 امتیازی است و یک پله پایین تر در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.
ورزشی**9463**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پرسپوليس سپاهان تمرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد