Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه ۷۲ شهید دوران دفاع مقدس در صبح روز سه‌شنبه، ۲۰ آذرماه ۹۷ از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدا به کشور گفت: پیکرهای طیبه 72 شهید دوران دفاع مقدس که در دوره اخیر در مناطق عملیاتی جنوب عراق و استان‌های میسان و بصره توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کاوش شده‌ و آماده انتقال به کشورمان شده‌اند، در صبح روز سه شنبه 20 آذرماه 97 از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب؛ وداع با پیکر مطهر 72 شهید گمنام دوران دفاع مقدس+جزئیات27 تیرماه؛ بازگشت پیکرهای مطهر 75 شهید دوران دفاع مقدس

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: مراسم استقبال از این شهدا را برادران بسیج اهل سنت گچین بندرعباس به نمایندگی از ملت ایران در مرز انجام خواهند داد.

وی افزود: این شهدا مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، کربلای5 و تک دشمن در شلمچه هستند که متعلق به لشکر 14 امام حسین(ع)، لشکر 8 نجف، لشکر 19 فجر، لشکر 27 حضرت رسول (ص)، لشکر 10 سید الشهدا(ع)، یگان‌هایی از ارتش جمهوری اسلامی و مجاهدین عراقی در لشکر بدر هستند.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس سردار باقرزاده شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس سردار باقرزاده شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین شهدای دفاع مقدس سردار باقرزاده شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • جنایت هولناک در غزه؛ وجود پیکرهای 700 شهید فلسطینی در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی