Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری می‌گوید برای رساندن چلسی به بالاترین سطح، نیازی به ریخت و پاش ندارد.

طرفداری- به گفته مائوریتزیو ساری، او برای پیاده کردن تفکراتش در استمفوردبریج نیاز به فرصت دارد.

به گزارش ESPN، چلسی در حالی امروز از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند که دو شکست پیاپی را در لیگ برتر تجربه کرده است و باختی دیگر می‌تواند آن‌ها را در وضعیت دشواری قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری از بدو ورودش به لندن گفته است که نمی‌تواند یک شبه فلسفه‌اش را در چلسی پیاده کند و برای این کار نیاز به زمان دارد. او روز گذشته هم در نشست خبری خود گفت:

نمی‌دانم (آیا فرصت لازم در اختیارم قرار می‌گیرد یا نه). باید از باشگاه بپرسید. نمی‌دانم چه پاسخی باید به شما ارائه کنم. نمی‌دانم اما باید امیدوار بود این طور شود... اگر (پپ) گواردیولا در سیتی فرصت لازم را نداشت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ شاید در این صورت سیتی فصل گذشته، بهترین تیم دنیا نبود. نمی‌دانم. این دغدغه من نیست؛ دغدغه من پیشرفت بازیکنانم، ارائه راه حلی، بر طرف کردن مشکلات و تلاش برای کسب امتیازات پر شمار است. آنگاه باشگاه در مورد بهترین انتخاب برای خودش، تصمیم گیرنده است.

گواردیولا پس از ناکامی در سال اول حضورش در انگلیس، تابستان گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرد. ساری همیشه گفته است که به جای بازار نقل و انتقالات، در تمرینات به دنبال راه حلی برای تیمش می‌گردد. او همچنین معتقد است که چلسی برای شکوفا شدن پتانسیلش، تنها به یک خرید در تابستان آینده نیاز دارد.

 باید کار کنیم، بهتر شویم و به خوبی نحوه بازی تیم را درک کنیم. ذهنیت تیم باید تغییر کند و این تنها به این خاطر نیست که ذهنیت قبلی بد بود، بلکه آن ذهنیت با سبک بازی جدید ما همخوانی ندارد. پس از همه این‌ها، شاید نیاز به یک بازیکن باشد. اما وقتی بدانید که برای عوض کردن تیم تنها به یک بازیکن در یک پست نیاز دارید، بازار اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. اما نباید باور داشت که می‌توان بدون هیچ مشکلی، ۱۱ بازیکن خریداری کرد. اگر هم این کار را انجام بدهید، مشکلات مشابهی خواهید داشت. باید ذهنیت و سبک بازی جدیدی ایجاد کرد. باید بهتر شویم و به ۹۵ درصد از پتانسیل خود برسیم. آنگاه می‌توان با بازیکنی جدید، آن ۵ درصد را هم محقق کرد. با یک بازیکن جدید، نه ۱۱ بازیکن جدید. 

ساری در ماه ژوئن با پپ گواردیولا و آریگو ساکی ملاقاتی داشت. او در پاسخ به این که آیا توصیه‌هایی را برای فعالیت در انگلیس از گواردیولا شنیده است، گفت: 

او به من گفت که فصل اول حضور در انگلیس واقعا دشوار است. برای او غیر ممکن بود که در فصل ااول بتواند ۲۰ بازیکن را پیشرفت بدهد. او گفت در فصل اول باید روی ۱۴ بازیکن کار کرد، در غیر این صورت به مشکل خواهی خورد. برای ارتقا دادن کل تیم، به زمان زیادی احتیاج است. شرایط کار در انگلیس واقعا دشوار است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و وستهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهام امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و وستهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750665

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم