Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد گفت: نخستین دوره کارگاه آموزشی ساخت انیمیشن با همکاری دانشگاه پیام نور مهاباد در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معروف خلیلی ، با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی 30 نفر از دانشجویان و علاقمندان به حوزه هنر شرکت داشتند، افزود:در این کارگاه تعاریف انیمیشن و تکنیک ساخت و مراحل تولید آن از نظر فنی و محتوایی در دو قالب صوت و تصویر به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی گفت: دانشجویان و دانش آموختگان گرافیک، فیلم سازی، تولید کنندگان محتوا و دانشجویانی که به رشته گرافیک و انیمیشن علاقمند بودند، در این کارگاه شرکت کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد اضافه کرد: این کارگاه با هدف یافتن راهکارهای مختلف کسب درآمد از طریق متحرک سازی و انیمیشن و آشنایی با مراحل ساخت آن برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد انیمیشن کارگاه آموزشی دانشجویان آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غار سهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

رضا حیدری  افزود: برای تقویت زیرساختهای گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحدهای اقامتی، سرویس‌ بهداشتی، نمازخانه و غیره  ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاههای مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاههای مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند