Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود: آبنما جایگاه  ویژه ای در فرهنگ ما ایرانی ها دارد و همیشه مظهرطراوت و شادابی بوده است، با توجه به اینکه  بعضی از آبنماهای موجود در میادین در طول زمان دچارنواقص و کاستی های شده است ، تعمیر و احیای آبنماهای شهری در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرد در ادامه افزود: با شناسایی این آبنماها در محلات مرکزی شهر تهران در  مجموع 6 آبنما برای تعمیر و احیاء در نظر گرفته شده اند که شامل آبنمای میدان حر،بوستان دانشجو،بوستان رازی،پارک تهرانی،پارک قبله و آبنمای مقابل فروشگاه اتکا در محله های مرکزی شهر تهران می شود.

معاون خدمات شهری منطقه 11  همچنین در ارتباط با نورپردازی المان های شهری در منطقه 11 گفت:طرح نورپردازی مراکز شهری تاریخی و مهم آماده شده است و اجرای این طرح های نورپردازی در دو میدان حر و میدان رازی  و نورپردازی ساختمان  مجلس قدیم در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه 11 همچنین از پایان نورپردازی بوستان رودکی خبر داد و در ارتباط با جزئیات این نورپردازی افزود:

بوستان رودکی به دلیل نبود نور و روشنایی مناسب، تبدیل به یک فضای بی دفاع شهری شده بود که همین امر این بوستان را در ساعاتی از شب با حضور معتادین ناایمن ساخت که در راستای ایمن سازی و بخبود وضعیت نور و روشنایی این بوستان ،پایه چراغ در سراسر این بوستان نصب و همچنین با توجه به وجود باغ راه کوچکی در ضلع شمالی پارک این باغ راه نیز نورپردازی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری کورش محیط زیست برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • رفع معضل شهری در منطقه ۲ تهران