Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:29:58 GMT

فتنه ۸۸ پیچیده ترین توطئه دشمن علیه نظام اسلامی بود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۱۵۴۷

فتنه ۸۸ پیچیده ترین توطئه دشمن علیه نظام اسلامی بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی  پیش از ظهر شنبه در اولین جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۹ دی در شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت بزرگداشت این حماسه بزرگ اظهار داشت: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از روزهای بزرگ و تاریخی انقلاب اسلامی است و به عنوان یک نقطه عطف محسوب می شود.

وی بیان کرد: فتنه سال ۱۳۸۸ به عنوان پیچیده ترین نقشه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی محسوب می شد که با یاری خداوند ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به هتک حرمت به مقدسات اسلامی در جریان فتنه سال ۸۸ یادآور شد: در جریان فتنه سال ۸۸، تمثال امام راحل را آتش زدند و به طور علنی روزه خواری کردند و با کفش در نماز جمعه حاضر شدند.  

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر ضرورت گرامیداشت و بزرگداشت حماسه نهم دی افزود: باید با تمام توان و ظرفیت برای گرامیداشت آن تلاش کرد.

وی با اشاره به این نکته که در فتنه سال ۸۸، اصل نظام اسلامی نشانه گرفته شده بود، ادامه داد: در فتنه سال ۸۸، براندازی نظام اسلامی هدف اصلی دشمن بود و در این راستا استکبار از همه ظرفیت های خود بهره برد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به حرکت تاریخی مردم ورامین در ۹ دی سال ۸۸ بیان داشت: در نهم دی ماه سال ۸۸، بار دیگر ۱۵ خرداد در ورامین تکرار شد و باید این افتخار با تمام توان حفظ شود.

محمودی با اشاره به ضرورت حضور مردم در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی بیان داشت: گرامیداشت یوم الله ۹ دی در برهه حاضر بسیار مهم است و باید زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در این مناسبت فراهم شود.

وی در ادامه با تأکید بر این نکته که ظرفیت های مختلفی در میان ادارات و تشکل های مردمی وجود دارد، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری هر چه باشکوه تر یوم الله ۹ دی استفاده کرد و در این میان علاوه بر استفاده از ظرفیت ادارات و نهادها، باید تشکل ها و گروه های مردمی نیز به رسالت خود عمل کنند.

محمودی با اشاره به این نکته که جنایات فتنه گران در سال ۸۸ پاک شدنی نیست، گفت: جنایات فتنه گران در سال ۸۸ پاک شدنی نیست و این جنایات، آسیب های جدی به کشور وارد کرده که هنوز آثار آن را می توان مشاهده کرد.
 
لازم به ذکر است که در این جلسه کاغذلو فرماندار، مرادطلب رئیس دادگستری و کلیه مسئولان ادارات و نهاد ها حضور داشتند.

کد خبر 4479223

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه

جنبش حماس تلاش رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای پایان دادن به کار آژانس آنروا در غزه را در چارچوب تکمیل توطئه آوارگی و گرسنگی علیه مردم فلسطین و یک نکبت جدید ضد آنها دانسته و اعلام کرد که دشمن تاکنون اردوگاه‌های ۷۰ درصد آوارگان را نابود کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از افشای تلاش‌های رژیم اشغالگر و حامیان آن برای پایان دادن به فعالیت‌های آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در غزه، اداره امور آوارگان در جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر که به جنگ نسل‌کشی علیه مردم غزه ادامه می‌دهد، با حمایت طرف‌های خبیث بین‌المللی در تلاش برای جایگزینی آنروا با دیگر هیئت‌ها و عناوین بین‌المللی است. این تلاشی آرام و ساکت برای کنار گذاشتن آنروا و شاهدی آشکار بر روند نکبت جاری و ادامه دار علیه ملت فلسطین است.

در ادامه این بیانیه که امروز پنجشنبه صادر شد آمده است که یک سری توطئه‌های وسیع بین‌المللی برای حذف مسئله آوارگان فلسطینی در حال انجام است و از سوی دیگر هدف قرار دادن آنروا در چارچوب کمپین بزرگ دشمن برای گرسنگی دادن به مردم فلسطین به ویژه در شمال نوار غزه است. در حال حاضر اردوگاه‌های جبالیا و الشاطی بیش از همه قربانی این کمپین کثیف دشمن شده‌اند و در نتیجه این قحطی و گرسنگی به شدت آسیب می‌بینند و رژیم اشغالگر آنها را به طور کامل نابود کرده است.

بر اساس این بیانیه، مقامات رژیم اشغالگر نزدیک به 7 اردوگاه آوارگان فلسطینی که شامل 70 درصد ساکنان غزه هستند را ویران کرده‌اند و 90 درصد آنها از فقر شدید رنج می‌برند و 95 درصد این آوارگان هم در سایه جنگ و ویرانی طی این چند ماه حتی یک دلار هم درآمد نداشته‌اند. این اردوگاه‌ها شاهد بزرگترین جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین از سال 1948 هستند که در چارچوب ادامه سریال شوم نکبت علیه ملت فلسطین است.

کارزار دروغین صهیونیست ها علیه «آنروا» در فضای مجازیرژیم اسرائیل «آنروا» را مجبور به شهادت دروغ علیه حماس کرده استافشای شکنجه‌های غیرانسانی اسرائیل علیه کارمندان آنروا

این بیانیه حماس بعد از آن صادر شد که دیروز فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) گفت که یک تلاش بدخواهانه برای پایان دادن به عملیات این آژانس در غزه وجود دارد.

لازارینی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها پیامدهای جدی برای صلح و امنیت بین المللی خواهد داشت، گفت که اسرائیل به دنبال پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است و بارها درخواست برای ارسال کمک به شمال نوار غزه را رد کرده است.

چندی پیش، مارتین گریفیتس، هماهنگ‌کننده کمک‌های اضطراری سازمان ملل، گفت: آژانس آنروا (UNRWA) بخش مهمی از روند ارسال و توزیع کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه است و تلاش‌ها برای بیرون راندن آن از منطقه باید متوقف شود.

او اضافه کرد: "دسترسی، تجربه و اعتبار" آژانس آنروا منحصربه‌فرد است، چیزی که هیچ سازمان دیگری ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد