Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه آبادان پس از شکست خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر سایپا تهران از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت باید استعفا دهند.

سید زین العابدین موسوی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ادامه کار مجموعه هیات مدیره تیم صنعت نفت به صلاح شهر و مردم آبادان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه دولت تا جایی که توانسته برای موفقیت این تیم هزینه کرده است افزود: متاسفانه هیات مدیره باشگاه کارایی لازم برای ادامه کار در نیم فصل دوم را نداشت.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: هیات مدیره و در راس آنها مدیرعامل باشگاه بهتر است به احترام مردم آبادان و طرفداران متعصب تیم صنعت نفت استعفای خود را تقدیم باشگاه کنند.
وی در پاسخ به اعتراض طرفداران تیم صنعت نفت گفت: دولت جز کمک مالی کاری نمی توانست برای موفقیت تیم انجام دهد و نباید انتظار داشت مسئولان به جای فوتبالیست های تیم صنعت نفت بازی کنند.

بهتر است قبل از سقوط صنعت نفت از لیگ برتر دست اندرکاران باشگاه از تیم کناره گیری کنند

موسوی تصریح کرد: چنانچه دست اندرکاران باشگاه صنعت نفت به احترام مردم استعفا ندهند و شوک جدیدی به تیم وارد نشود سقوط تیم از لیگ برتر حتمی است پس بهتر است قبل از این اتفاق تلخ از تیم کناره گیری کنند.
وی با اعلام حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از تیم صنعت نفت آبادان گفت: این سازمان بدنه دولت است و مبالغی که پرداخته از صندوق دولت بوده و بطور قطع مدیرعامل و هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند نیز از نتایج ضعیف تیم صنعت نفت ناراضی هستند.
فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر لزوم پاسخگو بودن هیات مدیره صنعت نفت افزود: دلیلی ندارد دولت فقط پول تزریق کند اما نتایج ضعیف را تحمل نماید.
وی اظهار داشت: کمک های دولت برای رضایت مردم، تماشاگران و طرفداران تیم بود زیرا فوتبال تنها دلخوشی مردم آبادان است.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر جمعه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر میهمانش سایپا تهران متحمل شکست سه بر یک شد تا از گردونه این مسابقات کنار رود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد عصر چهارشنبه با حضور ۳۰ نفر از اعضا انجمن تهیه کنندگان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی «فردوس» مشهد برگزار شد.   همزمان با این نشست، انتخابات دومین هیات مدیره جدید انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برگزار و اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله مشخص شدند.   ترکیب دومین هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برای سه سال آینده تعیین شد و «محمد رضا فرهادی نیا، مرتضی اسکافی نوغانی و مهدی مسگران ایاقچی» به ترتیب حائز اکثریت آرا در هیات اصلی مدیره و «اشکان ضیایی» هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.   «علی پروین پور» و «حسن کمالیان» به عنوان عضو علی‌ البدل و «جواد علیزاده» به عنوان بازرس علی‌ البدل انتخاب شدند.   انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط فعالیت خود را آغاز کرد، این انجمن در آغاز با ۱۳ عضو متشکل از فیلمسازان و تهیه کنندگان فیلم بلند کار خود را شروع کرد و اکنون ۴۱ عضو دارد.   مهمترین وظیفه این انجمن ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات سینمایی و نیز استیفای اعضای صنوف سینمایی استان عنوان شده است.   در مجمع عمومی امروز گزارش هیات مدیره، گزارش مالی که توسط خزانه دار ارایه و نیز گزارش بازرس انجمن قرائت شد.   «علی خزائی فرید، مرتضی اسکافی، حسن آخوند پور، اشکان ضیایی و غلامحسین حیدری» از اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل بودند که در این مدت محمد رضا فرهادی نیا هم به عنوان دبیر انجمن فعالیت می کرد و در مجمع عمومی امروز از تلاش‌ های سه ساله آنها نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است