Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در برنامه دست خط که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، درباره سهم "تحریم" در اوضاع نا به سامان اقتصادی کشور صحبت کرد.

وی گفت: سهم "تحریم" در اوضاع نا به سامان اقتصادی تنها 25 درصد است.

 

 

بیشتر بخوانید: ماجرای مخالفت مرحوم آیت الله منتظری با مترو + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تاثیر تحریم در اقتصاد کشور + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان

حجت الله رئیسی اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت جامعه و کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی غیر استاندارد و همچنین اجرای سیاست های سازمانی، داروخانه های گیاهپزشکی شهرستان سامان بطور مستمر تحت نظارت و بازدید کارشناس حفظ نباتات و کارشناسان تنظیم بازار جهاد کشاورزی قرار دارد.

رئیسی خاطر نشان کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر عدم فروش سموم قاچاق و تقلبی، سموم تاریخ گذشته، تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری، حضور مسئول فنی در فروشگاه و نحوه نگهداری سموم و با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه و ثبت اطلاعات در سامانه مانیتورینگ سموم انجام میشود. 

وی گفت: روند بازرسی و پایش فروشگاه­ های عرضه سموم نباتی در شهرستان بصورت مستمر ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکنند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: از کشاورزان شهرستان سامان تقاضا می شود جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمه به محصولات کشاورزی و آلودگی محیط زیست، سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قادر به پیگیری از مبادی حقوقی و قانونی باشند. 

شایان ذکر است: در دو بخش مرکزی و زاینده رود شهرستان سامان ۲۰ فروشگاه‌ سم و کود در حال فعالیت می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند
  • روسیه قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی را وتو کرد
  • سامان قدوس و فصلی که می‌توانست بهتر از این رقم بخورد | لژیونر پلاس
  • اوضاع عجیب ورزشگاه آزادی بعداز مراسم مذهبی!
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها