Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند بلند «18 تعقیبی» که به تلاش‌های مضحک اسرائیلی‌ها برای مقابله با انتفاضه اول مردم فلسطین می‌پردازد و به تازگی در «سینماتک تهران» اکران شده بود، در سایت «عماریار» منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستند «18 تعقیبی» که به تلاش‌های مضحک اسرائیلی‌ها برای مقابله با انتفاضه اول مردم فلسطین می‌پردازد، به طور اختصاصی در سایت «عماریار» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند 75 دقیقه‌ای، به شیوه‌ای مضحک از تلاش‌های اسرائیلی‌ها برای مقابله با مردم فلسطین در جریان انتفاضه اول روایت می‌کند.

مستند «18 تعقیبی» که به کارگردانی «عامر الشوملی»، تهیه کنندگی «ساند اندونی» و نویسندگی «پل کوان» تولید شده، داستان اهالی یک روستای فلسطینی است که با خرید 18 گاو توانستند خود را در برابر تولیدات رژیم صهیونیستی خودکفا کنند. پس از این واقعه، مسئولان رژیم صهیونیستی تصمیم به تعقیب و یافتن آن 18 گاو گرفتند.

این مستند برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ و در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شده و توانسته از جشنواره مونترال، ابوظبی، کارتاژ تونس و جشنواره تیراورس جایزه گرفته و نماینده فلسطین در اسکار 88 بوده است.

مستند «18 تعقیبی»، هفته گذشته در نخستین برنامه دور جدید «سینماتک تهران» که با عنوان «سینمای قریب» و با همکاری مرکز مطبوعات و انتشارات حوزه هنری و پایگاه الامه وابسته به دفتر مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد به نمایش درآمد و هم اکنون در سایت AmmarYar.ir  قابل دریافت است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرهای بین‌المللی افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که هکرهای بین المللی یک سایت ایجاد کرده‌اند تا اسناد مهم و حساس به دست آمده از هک سایت‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کنند.

در این گزارش آمده است که هکرها هزاران سندی را که بنا به گفته آنها بعد از نفوذ در سیستم‌های وزارت جنگ به دست آمده منتشر کرده‌اند.

این روزنامه عبری زبان اضافه کرد که هکرهای مذکور موفق شدند به سامانه‌های مربوط به وزارت دادگستری و تأسیسات هسته‌ای دیمونا نفوذ کنند.

این نخستین باری نیست که زیرساخت‌های ضعیف رژیم صهیونیستی مورد حمله‌های گسترده سایبری قرار می‌گیرد. پیشتر نیز چندین نوبت اسناد محرمانه رژیم صهیونیستی در عملیات موفقیت آمیز هکرهای ناشناس لو رفته بود.

کد خبر 6079757

دیگر خبرها

  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرهای بین‌المللی افتاد
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد