Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم رضایت از عدم حضور در ترکیب اصلی رئال موضوعی است که در آینده و با ترک ایسکو و ناواس می‌تواند رئال، پرز، سولاری و دیگر بازیکنان رئال را تحدید کند.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو_حسین نجار_ دو روز قبل رئال مادرید در بازی دیدنی با نتیجه پرگل ۶ بر ۱ در مقابل ملیا به پیروزی رسید تا مقتدرانه سعود خود به مرحله بعد را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این بازی ۲ بازیکنی که با ورود سولاری در ترکیب اصلی رئال دچار تزلزل شده بودند، به صورت ۹۰ دقیقه در ترکیب قرار گرفتند.
فرانسیسکو رومن آلارکون سوارز، ملقب به ایسکو که چند وقتی است خبر‌هایی مبنی بر مشاجرات وی با سانتیاگو سولاری به گوش می‌رسید، در این بازی ۹۰ دقیقه در زمین حضور یافت و موفق شد ۲ گل بسیار زیبا را نیز به ثمر برساند تا با این دو گل آمادگی بسیار بالای خود را به رخ کادر فنی رئال بکشد. با این حضور باز هم صحبت‌ها مبنی بر کاهش یافتن سطح مشکلات مابین ایسکو و سولاری بر سر زبان‌ها افتاد که این می‌تواند خبر خوشی برای پرز باشد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ایسکو از مدتی پیش با مشاجره‌ای که بین او و سولاری پیش آمد جایگاهی بسیار ناامن را در ترکیب اصلی رئال برای خود شاهد بود، مشاجره‌ای که سانتیاگو منکر آن بود و در پاسخ به خبرنگاران در این مورد داشتن یک تیم پر از بازیکنان آماده برای بازی‌های مختلف را بهانه‌ای برای عدم بازی دادن به ایسکوی جوان عنوان می‌کرد.
در ترکیب ۱۱ نفره‌ای که در این بازی معرفی شد  کیلور آنتونیو ناواس گامبوا، ملقب به کیلور ناواس نیز دیده می‌شد. ناواس ناجی دروازه قو‌های سپید در هت تریک کسب جام‌های متعدد سال‌های اخیر، با ورود تیبو کورتوا به جمع رئالی ها، جایگاه دروازه بان اولی را از دست داد. این وضعیت باعث عدم رضایت دروازه بان کاستاریکایی شد به شکلی که حتی به فکر ترک برنابئو و بررسی پیشنهادات دیگر تیم‌های افتاد. اما در این بازی ناواس در جایگاه دروازه بان اول و کیکو کاسیا به عنوان دروازه بان دوم معرفی شدند.  
مانند بازی‌های فصل‌های گذشته، ناواس در این بازی نیز خوش درخشید و تنها یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی توپ از خط دروازه رئال گذشت تا ناواس در لفافه از جایگاه خود در سمت دروازه بانی سپیدپوشان برنابئو دفاع کند.
با تمام این تفاصیر و عملکرد‌های زیبایی که ناواس و ایسکو در آخرین ۹۰ دقیقه خود در ترکیب رئال داشتند، اما همچنان عدم رضایت از عدم حضور در ترکیب اصلی رئال موضوعی است که در آینده و با ترک این دو بازیکن می‌تواند رئال، پرز، سولاری و دیگر بازیکنان رئال را تحدید کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید کیلور ناواس و رئال مادرید ایسکو بازیکن اسپانیا ایسکو بازیکن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو در برنابئو با برتری 3-2 رئال مادرید به پایان رسید. گل دقیقه 91 جود بلینگام سرنوشت این بازی بزرگ را تعیین کرد و رئال را یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک کرد. درون زمین هیچ مشکلی بین بازیکنان ایجاد نشد و هر اندازه بازیکنان بارسا به داوری اعتراض داشتند ولی برخورد و تنشی با بازیکنان رئال نداشتند.

بارسلونا روی پنالتی رئال و نیز گل مشکوک یامال شدیدا اعتراض دارد و حتی خوان لاپورتا اخیرا ادعا کرد که در صورت اثبات گل شدن توپ یامال، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

در بحبوجه تنش های بعد از ال‌کلاسیکو، امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که قبل از شروع بازی، فلورنتینو پرز در حالی که او را کارلوس مخیا (مشاور داوری رئال) و میگل آنخل پرز لاسا (سرپرست داوری بازی) همراهی می کردند، در تونل برنابئو با تیم داوری خوش و بش کرده است.

نکته جالب برخورد کوتاه پرز و سوتو گرادو در این است که دو روز قبل از ال‌کلاسیکو، تلویزیون رئال شدیدا به او تاخته بود و اشتباهات قبلی‌اش علیه رئال را زیر سوال برده بود.

موندودپورتیوو نوشته است که خوان لاپورتا عادت ندارد قبل از بازی ها با داوران ملاقات کند و این بار نیز از جای خود روی سکوهای برنابئو تکان نخورد.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!