Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رزمایش خلبانان جوان هوانیروز کرمانشاه با راکت و گلوله بالگرد پیش از ظهر امروز در منطقه تنگه کنشت کرمانشاه برگزار شد.

 بر اساس این گزارش: در این رزمایش خلبانان جوان با راکت و گلوله بالگرد شکاری کبری به اهداف از پیش تعیین شده دشمن فرضی شلیک کردند، خلبانان از فاصله چهار کیلومتری دشمن فرضی را هدف گرفتند و حجم سنگینی از آتش را روی سر دشمن فرضی ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ تراب باقری، رئیس رکن دوم پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه دراین مراسم اظهارداشت:  هدف ما حفظ فاصله با دشمن و ناکامی پاتک و شلیک ضدهوایی دشمنان است، که بالگردهای کبری در این رزمایش از سلاح‌های بومی سازی شده و ساخت داخل کشور استفاده کردند و آمادگی توان خود را در مقابله با دشمن فرضی نشان دادند.

امیر حشمت‌اله آزادی‌فردفرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: خلبانان پایگاه ما مهارتشان می‌تواند بهترین پرواز ها را انجام دهند

او افزود:خلبانان این پایگاه هر شش ماه یک بار رزمایش تیراندازی به اهداف دشمن فرضی را برگزار می‌کنند و این امر یکی از وظایف پایگاه هوانیروز است برای بالا نگه داشتن مهارت خلبانان و کارکنان فنی با هدف مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن.

آزادی‌فرد به موفقیت خلبانان جوان در رزمایش اشاره کرد وگفت: این تیراندازی‌ها بیشترین اثر خود را در آمادگی رزمی هوانیروز درگذاشته و حال نشان می‌دهد، مهارت خلبانان ما به اندازه‌ای است که با این بالگردها می‌توانند بهترین پروازها را انجام دهند. وپایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه در وضعیت آمادگی بسیار خوب رزمی قرار دارد وهر زمان که لازم باشد آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی دشمنان این مرز و بوم است.

او افزود: همه بالگردهای پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه مداوم توسط کارکنان فنی این پایگاه به روز می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی زمین برنا پایگاه هوانیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان

در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ ا ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می‌توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ ا ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آ ا ک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آ ا ک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آ ا ک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آ ا ک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته