Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:15:43 GMT

نجات ۲ کوهنورد گمشده در کوه عون بن علی تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۲۰۵۶

نجات ۲ کوهنورد گمشده در کوه عون بن علی تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال تماس تلفنی از کلانتری ۱۲ عباسی تبریز مبنی برگمشدن و  گرفتاری دو نوجوان در ارتفاعات عون بن علی دره یاران مشرف به آجی چای شمال تبریز در برف و کولاک و مه غلیظ و گم کردن راه در تاریکی شب و سرمای شدید، بلافاصله تیم امداد ونجات  پایگاه کوهستانی شهدای گمنام عون  ابن علی  تبریز به همراه سید علی سیدی مسئول امداد نجات کوهستان هلال احمر استان آذربایجان شرقی به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اعزامی بر اساس علائم دریافتی از طرف گمشدگان، بعد از یک ساعت جستجو موفق به یافتن نوجوانان  شده که در اثر سرمای شدید محیط، دچار افت دمای بدن (هایپوترمی) شده بودند که با انجام اقدامات لازم و رفع نمودن شرایط بد نسبت به انتقال آنها به پایین کوهستان و تحویل به عوامل کلانتری عملیات با موفقیت به پایان رسید.

کد خبر 4479261

منبع: مهر

کلیدواژه: پایگاه هلال احمر تبریز سازمان امداد و نجات هلال احمر کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتش‌پاد دوم حمیدرضا کافی‌نیا اظهار کرد: دو دستگاه پلتفرم ۳۲ و ۷۲ متری و یک دستگاه نردبان آتش‌نشانی با کاربری امداد و نجات و اطفاء حریق که به دلیل تحریم‌ها امکان تامین قطعه برای آن میسر نشده بود، به همت متخصصان داخلی مشهدی تامین قطعه سلام تعمیر شد. 

مدیرعامل آتش نشانی مشهد بیان کرد: قطعات‌ سیستم ناوبری نردبان و پلتفرم‌ها در یکی از مجموعه‌های صنعتی مشهدمقدس تولید و پس از نصب و انجام تست‌های تخصصی برای امداد رسانی احتمالی به همشهریان در اختیار حوزه عملیات این سازمان قرار گرفت. 

وی متذکر شد: تأمین قطعات این پلتفرم با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و مشارکت مردم با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی بالا و به‌منظور صیانت و پشتیبانی از تولید داخلی در شرایط تحریم انجام شد.

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!