Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: همیشه سعی می کنم نمازم را بخوانم چون به زندگی ام برکت می آورد. به نظرم این راهی دم دستی برای برقراری ارتباط با خداست. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، دروازه‌ بان ملی ‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز به عنوان سفیر نماز انتخاب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان حضور داشت و علیرضا بیرانوند در شهر سمنان به عنوان سفیر نماز معرفی شد. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس از وضعیت این روزهای تیمش هم صحبت کرد.
علیرضا بیرانوند در گفت و گو بادانشجو، درباره انتخابش به عنوان سفیر نماز و دیدار قبلی و بعدی پرسپولیس حرف زد.

چه شد که به عنوان سفیر نماز انتخاب شدی؟
افتخاری بود که نصیبم شد. چه از این بهتر که تبلیغ کننده یکی از بهترین کارهایی باشید که هر مسلمان می تواند انجام بدهد.

تعریف خودت از نماز چیست؟
ساده ترین راه برای حرف زدن با پروردگار. آسان ترین مسیر برای شکرگزاری از خدا و جدا شدن از همه اتفاقات دنیا.

چند سال است که نماز می خوانی؟
دقیق یادم نیست. از زمانی که به یاد دارم، پدر و مادرم در خانه نماز می خواندند و من هم از کودکی سعی می کردم مانند آنها نماز بخوانم تا اینکه به مدرسه رفتم و کم کم توانستم نماز را یاد بگیرم و از همان دوران کودکی شروع کردم.



شده نمازت ترک بشود؟
همیشه سعی می کنم نمازم را بخوانم چون به زندگی ام برکت می آورد. به نظرم این راهی دم دستی برای برقراری ارتباط با خداست که در هر مکانی می توان از طریقش با خدا ارتباط برقرار کرد. نیاز چندانی به تشریفات خاص ندارد و در یک محیط یک متری هم می توان نماز را برپا کرد. هرکس آن را ترک کند از خدا دوری کرده است.

برنامه ات برای اشاعه فرهنگ نماز خوانی چیست؟
مسئولیتم در قبال نوجوانان و جوانان مملکتم بیشتر شد تا ضمن بازی فوتبال در تیم ملی و پرسپولیس الگوی مناسبی هم در این زمینه برایشان باشم و فرهنگ زیبای نماز خوانی را توسعه بدهم.

رییس جمهوری حرفی در این باره نزد؟
از آقای روحانی هم سپاسگزارم که در این زمینه به من لوح تقدیر دادند و امیدوارم که بتوانم سفیر شایسته ای برای نماز و نماز خوانی باشم.

از پرسپولیس چه خبر؟
شکر خدا این بازی (مقابل ذوب آهن) را هم با برد پشت سرگذاشتیم. تیم مان به شدت خسته و کوفته است. ماه هاست که یک نفس در حال برگزاری مسابقات در تهران، شهرستان ها یا خارج از کشور هستیم. روزهای سختی را پشت سرگذاشته ایم و شکر خدا پیش هواداران مان سربلندیم چون می بینند که با چه شرایط دشواری بدون بازیکنان جدید یا همان قدیمی هایی که داشتیم در مسیر رو به جلوییم. انشاالله در نیم فصل تیم تقویت شود و با کمی استراحت در نیم فصل دوم با قدرت در لیگ و ادامه رقابتها حضور پیدا کنیم.

بازی با سپاهان را چطور پیش بینی می کنی؟
قطعا بازی سختی را پیش رو داریم. سپاهان از تیم های خوب این فصل است که تا اینجا هم توانسته نتایج خوبی بگیرد. یک تیم هماهنگ و سرحال که در خانه اش هم از حمایت هواداران اصفهانی برخوردار است. اما ما هم پرسپولیسیم.

چقدر به برد امیدوار هستید؟
خیلی زیاد. ما در شرایط سخت تر از این هم بوده ایم. درست است که خسته ایم و در وضعیتی به سپاهان رسیده ایم که تیم مان نفرات خوبش را از دست داده است ولی قطعا با همه وجود به میدان می رویم. این بازی شش امتیازی است و به نوعی برای هر دو تیم حکم فینال را دارد. باید ببریم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.

با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل ۲۲ سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده، اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.

به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد