Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:20:38 GMT

۱.۵ تن مواد مخدر در استان فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۲۰۶۶

۱.۵ تن مواد مخدر در استان فارس کشف شد

فرمانده انتظامی فارس از کشف محموله ۱.۵ تنی مواد مخدر در فارس طی  ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۶ باند مواد مخدر در فارس متلاشی و ۳۵ تن مواد مخدر کشف شده است. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در شیراز،  سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 35 تن انواع مواد مخدر کشف شده است، اظهارداشت: طی 72 ساعت گذشته 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تن انواع مخدرکشف شده و در این رابطه 10 نفر دستگیر و 5 دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی با اشاره به کشفیات امسال در مقایسه با سال گذشته افزود: کشفیات موادمخدر انتظامی فارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است که در این رابطه 35 باند توزیع وتهیه مواد مخدر متلاشی شده و متهمان به مراجعه قضایی انتقال داده شده‌اند.

کشف بیش از 283 کیلوگرم مواد مخدر در فارسزاهدان| 2 تن مواد مخدر در هنگ مرزی جکیگور کشف شد‌117 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد کشف شد

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه کشفیات کالای قاچاق از اولویت‌های دستگاه انتظامی استان فارس است، تاکید کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه بالغ بر 260 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 53 درصد افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه پرونده‌های کالاهای قاچاق به ارزش بیش از 500 میلیون تومان به عنوان پرونده مهم محسوب می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون 75 فقره پرونده مهم قاچاق تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه