Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه اخلاق، یکی از مسائل مهمی است که در زندگی بشر نقش اساسی و تعیین کننده دارد، اظهار کرد: این موضوع در اسلام جایگاه ویژه‏ای دارد و در حقیقت یکی از ارکان تشکیل دهنده دین بوده و بی شک، آسایش دنیا و آخرت، در سایه اخلاق نیک، تحقق می‏یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دوران نوجوانی و جوانی از حساس ترین زمان‌های عمر انسان است زیرا جوان با مسائل مختلف روبرو شده و اگر اعتماد به نفس لازم را برای مواجهه با مسائل و مشکلات پیش رو را نداشته باشد ممکن است دچار آسیب و سرخوردگی شود، بنابراین برخورداری از اخلاق حسنه در دوران جوانی سبب افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در همه عرصه های فردی و اجتماعی شده و زمینه های رشد نسل آینده را فراهم کند.
هدایتی با مهم برشمردن آموزش‌های فرهنگی در جامعه، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در روستاها سهم زیادی در کاهش و جلوگیری از بروزآسیب‌های فرهنگی دارد، بنابراین روحانیون مستقرو پاره وقت، اهتمام ویژه ای در برگزاری این کارگاه های آموزشی دارند.
وی برگزاری کارگاه آموزشی احکام و اخلاق در روستای ارکان بجنورد از جمله اقدامات آموزشی در حوزه نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان برشمرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن احکام و اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرجهاد کشاورزی مهاباد گفت: شهرستان مهاباد میزبان مددکاران ترویجی ۱۷ شهرستان جنوب استان بود که هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مددکاران ترویجی با یافته‌های علمی، روش‌های کاشت، داشت وبرداشت و مقابله با آفات وبیماری‌های محصولات چغندرقند، کلزا و گندم بود.
حق گوی افزود: درسال جهش تولید با مشارکت مردم، افزایش بهره وری درحوزه تولیدات زراعی هم دردستور کارجهادکشاورزی قرارگرفته است.
رئیس پشتیبانی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هم گفت: برای ۴ محصول گندم، کلزا، چغندرقند وسیب امسال برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم این محصولات را از نظر عملکرد و تناژ افزایش دهیم.
باقری اضافه کرد: تا کشاورزان با استفاده از این تحقیقات و اطلاعاتی که به دست ما میرسد بتوانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند ودر محصولاتشان اجرایی کنند.
ایران نژاد رئیس اداره ترویج جهادکشاورزی میاندوآب هم گفت: مددکاران ترویجی، به‌عنوان رابط بین کشاورزان وکارشناسان، نقش مؤثری در انتقال فناوری و دانش روز به کشاورزان، باهدف دستیابی به یک نظام واحد کشاورزی، ایفا می‌کنند.
دومین نشست مددکاران ترویجی شمال استان به میزبانی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان