Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در دهمین یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان گرگان که به همت پایگاه بسیج آل یاسین(ع) حوزه جندالله سپاه گرگان در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد حجت الاسلام علیرضا ریاحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست که 40 سال در دنیا علمداری اسلام را کرده است ومروج اسلام ناب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه افزود: اگر شهدای گرانقدر نبودند چه بسا انقلاب و مسیر انقلاب به دست افراد نااهلی می افتاد که سالها ایران اسلامی را با خسران مواجه میکردند.

ریاحی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در طول چهل سال عمر با برکت خود ولایت فقیه و همراهی مردم بیان کرد و گفت: درایت ها و زمان شناسی و اقدام به موقع رهبران انقلاب اسلامی و همچنین مدیریت امامین انقلاب و همراهی مردم در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی دشمن را ناکام ساخته است.

مسئول نمایندگی در سپاه گرگان در پایان ابراز داشت: اگر میخواهیم که انقلاب به دستان نفوذی ها و لیبرال ها نیفتد تنها راه پیروی کردن از ولایت فقیه است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گرگان سپاه گرگان مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه استان کرمان گفت: پیروزی‌های ایران به لطف سپاه پاسداران و پشتیبانی مردم است و سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت استاد مرتضی مطهری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مطهری، اظهار داشت: این شهید بزرگوار شهید راه حکمت و تعالی اسلام بود و سالروز شهادت این شهید بزرگوار روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 100 درصد نظامی، عقیدتی و سیاسی است، ادامه داد: امامین انقلاب در باب معنویت‌افزایی و مکتب‌سازی سپاه پاسداران منویات زیادی دارند؛ اگر امروز هم سپاه پاسداران بالندگی، پیشرفت، پیش‌برندگی و محبوبیتی دارد، به دلیل معنویت و توجه این نهاد به مسائل اعتقادی و مکتبی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه با همه نهادهای همسو با خود در این مسیر تفاوت‌های زیادی دارد، گفت: سپاه پاسداران متکی و متصل به ولی‌فقیه زمان است و منشأ آن از ولایت است؛ ولایت‌محوری و ولایت‌مداری سپاه محسوس است.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های ملت ایران همه به لطف سپاه پاسداران و پشتیبانی مردم بوده است، افزود: در واقع هر صحنه‌ای که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بود.

عرب‌پور با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، بیان کرد: در این اتفاق شن‌ها مامور خدا بودند و این اتفاق نشان داد که خداوند از این انقلاب پشتیبانی می‌کند و حامی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج حافظ انقلاب و دستاوردهای آن هستند، گفت: همان طور که طوفان شن یکی از مواهب الهی بود، طوفان الاقصی و وعده صادق هم مواهب الهی هستند که خداوند به واسطه نیروهای مجاهد و خالص سپاه پاسداران و به امر ولی‌فقیه بروز و ظهور کرده و رقم خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سالانه ده‌ها نفر از پاسداران، بسیجیان و خانواده‌های آنها در آموزش‌های عقیدتی سپاه پاسداران شرکت می‌کنند، گفت: سپاه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی خانواده دارد و سازمان فرهنگی خانواده سپاه تمام توان خود را در جهت توانمندسازی مکتبی و معنوی سپاه گذاشته است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در چارچوب معنوی و مکتبی رقم خورده است، گفت: حمله‌ای با این حجم با دشمنی که اتمی است واقعاً جرات می‌خواهد و عنایت ویژه خدا است و پاسداران ما با اعتقاد کامل پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن