Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبر دقیقه جمعه شبانگاهی مجموعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند

«برای ایران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج قصه آدم‌هایی است که در راه عزت ایران و تسهیل زندگی برای هم‌نوعشان می‌کوشند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سلطانی در این باره گفت: مجموعه 13 قسمتی «برای ایران»  در حال تولید است و سراغ چهره‌هایی رفته که کار ویژه‌ای انجام داده‌اند.

وی افزود: خانم مهرآور کارمند اورژانس بابل یکی از سوژه‌های «برای ایران» است، کارشناس ارتباطات اورژانس بابل که در اقدامی جان یک نوزاد و مادرش را در ارتفاعات بابل نجات داد. فیلم مکالمه و عملیات امدادرسانی این کارشناس در فضای مجازی موجی از ابراز محبت را به سمت معصومه مهرآور، مامایی که نجاتگر این عملیات بود جاری کرد.
سلطانی گفت: چندی پیش زوجی که با خودرو به دره‌ای در کوی فراز، نزدیک زندان اوین در تهران سقوط کرده بودند، توسط مأموران آتش‌نشانی نجات پیدا کردند، ما در این مجموعه با فرمانده این عملیات هم گفت‌وگو کردیم.

اولین مستند شهید آوینی پس از 44 سال رونمایی شد

سلطانی گفت: از دیگر سوژه‌های این مجموعه می‌شود به مسوول موسسه‌ای که به عروس‌ و دامادها لباس عروس و تجهیزات سفره عقد رایگان اجاره میدهد، نیکوکاری که به افراد کم‌درآمد جهیزیه ارزان می‌فروشد و نیکوکارانی که در مدرسه کودکان کار مشغول‌اند و تیم‌های نجات دریایی و .... اشاره کرد.

او گفت: این مجموعه مستند در تهران، بوشهر، بابل و... تصویربرداری شده و تا امروز 5 قسمت آن آماده پخش است.

تصویربرداری «برای ایران» تولید جدید شبکه مستند مهدی مولایی است و از دیگر عوامل آن می‌توان از تدوینگر: صالح بهشتی و پژوهشگر: مسعود سلطانی ارج اشاره نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند
  • افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • مجموعه «هیس هیچی نیست» از شبکه دو
  • ماجرای آتش‌سوزی در پارک ارم چه بود؟
  • قصه پهپاد‌ها و موشک‌ها در سیما
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • دلیل موفقیت مجموعه مجید جان دلبندم + فیلم
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد