Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دادجو روز شنبه در نشست با مدیران حوزه بهداشت و درمان و مسوولان بخش های تخصصی مراکز درمانی دو شهرستان کلاله و مراوه تپه واقع در شرق استان اظهارداشت: نیروهای جدید تا یک هفته آینده فعالیت خود را آغاز می کنند.
وی اضافه کرد: این پزشکان متخصص در اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک سلامت کشور به مراکز درمانی استان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر دادجو ادامه داد: باتوجه به نیاز مراکز درمانی کلاله و بویژه بیمارستان رسول اکرم(ص) 13 پزشک رشته های داخلی، اطفال، قلب، ارتوپدی و زنان و زایمان در این شهرستان خدمت خواهند کرد.
وی در ادامه به پرونده سلامت الکترونیک بیماران اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح همه سوابق بیمار و آزمایش ‌های او در پرونده سلامت الکترونیک ثبت و قابل بررسی در مراکز درمانی سراسر کشور است.
دادجو، راه اندازی سامانه نوبت گیری 'بهیاب' را از دیگر برنامه های ارجاع الکترونیک سلامت اعلام کرد و گفت: این سامانه بومی استان بوده و برای نخستین بار در گلستان به اجرا درآمده است.
به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله نیز کاهش حضور بیمار درمطب پزشکان متخصص را از مزایای نظام ارجاع الکترونیکی سلامت و نوبت دهی بهیاب دانست و گفت: پیش از این به طور میانگین در مطب پزشکان متخصص 30 تا 40 بیمار برای معاینه در نوبت قرار داشتند که این موضوع کار ویزیت را برای پزشک سخت می کرد.
دکتر مهیار کلوی اظهار داشت: اما در سیستم ارجاع الکترونیک، این بیماران غربالگری شده و تعداد آنها به 20 تا 25 نفر کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا سامانه بهیاب با هدف خدمت‌رسانی بهینه و سریع‌تر به مراجعه‌کنندگان، کاهش بار ترافیکی و هزینه بیماران و کاهش زمان انتظار آنان به صورت حضوری و اینترنتی راه اندازی شده است.
از مزایای دیگر راه اندازی این سامانه می توان به نیاز نداشتن به مراجعه حضوری جهت دریافت نوبت، پرداخت هزینه های خدمات و در نتیجه صرفه جویی در وقت، رعایت حقوق مراجعین، تشکیل صف به صورت اتوماتیک، ایجاد نظم و انضباط در مرکز استفاده کننده ،اشاره کرد.
کلیه افراد می توانند جهت اخذ نوبت از کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی تابعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان به آدرس اینترنتی www.golestanbehyab.ir مراجعه کنند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/7478/3039/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بیمارستان حقوق حوزه بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان مراکز درمانی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری، خلاف قانون است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انجمن تجارت الکترونیک تهران در این بیانیه با اشاره به اینکه مدتی پیش سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی های اینترنتی کرده که با واکنش تعدادی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام همراه شد، گفته که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری تصمیمی خلاف قانون است و آثار زیان باری برای کاربران به همراه خواهد داشت.

بر اساس این بیاینه تاکسی های اینترنتی زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری در سراسر کشور را تأمین می کنند و هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه های این بخش، آثار تورمی برای مردم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، سرویس های حمل و نقل اشتراکی از بخش های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می آیند و ایجاد هزینه های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ ها، بدنه اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف تر می سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران همچنین از وزیر اقتصاد خواسته تا با توجه به مشکلات این طرح، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها