Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ قطعه زمین به منظور اجرای طرح بازآفرینی شهری و بازسازی بافت فرسوده شهر کرمانشاه تأمین شده است. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مهرداد سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی به منظور بازسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد طرحی ملی تحت عنوان بازآفرینی شهری تعریف کرده است که معبر، پارک و سایر خدمات مورد نیاز مردم را با طرحی با عنوان «مسکن امید» را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسکن امید نیازمند زیرساخت‌های است عنوان کرد: دولت باید زمینه‌های این طرح را فراهم کند که تسهیل‌گران و سازندگان مجموعه‌های ساختمانی را روی زمین دولت بسازند و زمین تحت عنوان تنخواه در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

‌50 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در اردبیل پرداخت می‌شوداختلاف آخوندی با روحانی ضربه بزرگی به احیای بافت فرسوده زدتداوم بی‌توجهی دستگاه‌ها به دستور رئیس‌جمهور/ اراضی مجاور بافت فرسوده واگذار نشد

سالاری گفت: اهالی بافت فرسوده که منازل ناایمن دارند و خود توانایی ساخت و ساز ندارند، می‌توانند با دریافت مسکن امید واحد قدیمی خود را در اختیار دولت قرار دهند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در راستای طرح «مسکن امید» اقدامات مناسبی در شهر کرمانشاه انجام شده است افزود: برای حدود 1700 تا 1800 واحد، از اراضی دولتی تأمین زمین شده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر بلاتکلیف در استان بسیار است، گفت: در ابتدای شهر کرند غرب 400 واحد مسکن مهر نیمه‌کاره وجود دارد که مستأجران به صورت رایگان نیز حاضر به سکونت در آن نیستند زیرا مکان‌یابی آن‌ها صحیح نیست.

انتهای پیام/ن

R41380/P1361/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • ۶۰هزار نفر واجد شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن در کرمان
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه