Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:48:51 GMT

این پیانوی ساخته شده با لگو آهنگ می‌نوازد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۲۴۷۰

این پیانوی ساخته شده با لگو آهنگ می‌نوازد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست است که بلوک‌های اسباب‌بازی یا همان لگو محبوبیت بسیار بالایی در میان کودکان دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توان اشیای زیادی ساخت اما به تازگی مشخص شده که این لگوها در میان افراد بزرگسال هم محبوبیت زیادی دارد. چندی پیش یک گروه موفق شده بود که با استفاده از این لگوها یک بوگاتی شیرون را بسازد که قابل رانندگی است و به تازگی یک کاربر فضای مجازی که با نام SleepyCow شناخته می‌شود و نام واقعی او دانی چن، از قطعات لگو استفاده کرده و یک پیانو ساخته که می‌توان با آن آهنگ‌های زیادی را نواخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساز موسیقی با استفاده از 2 هزار و 798 قطعه لگو ساخته شده و دارای 25 کلاویه است که هر ضربه به آن‌ها نت خاصی را به صدا درمی‌آورد. علاوه بر این، پیانوی لگویی ساخته شده با لگو دارای سیم، دمپر (خفه کننده صدا) و سه پدال است. این پیانو می‌تواند در فیلم‌هایی که با لگو ساخته می‌شود مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی این پیانو با یک پوشش بسیار زیبا کامل شده و روی کلاویه‌های این پیانو دری در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد کارهای چوبی روی این پیانو مستقیم از کارگاه Steinway آمده باشند. جزئیات این پیانوی لگویی آنقدر بالا است که طراح آن برای این پیانو دری را در نظر گرفته است که به صورت کامل یا نیمه باز می‌شود و جلوی پیانو یک چهارپایه گذاشته شده است تا به طور کامل حس جلوی پیانو بودن به کسی که با آن بازی می‌کند، منتقل شود.

طراحی این پیانوی لگویی در ایده‌های لگو (Lego Ideas) ثبت شده است. این پلتفرم جایی است که طراحان لگو طرح‌های خود را در آن ثبت می‌کنند تا بتوانند به صورت مالی یا طرفداری پشتیبانی پیدا کنند. در ادامه می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که طرز کار این پیانو را نشان می‌دهد و آهنگی در زمینه آن پخش می‌شود که با همین پیانو نواخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: بوگاتی شیرون قابل رانندگی با استفاده از لگو ساخته شد +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از کاربران اسپاتیفای گزارش داده‌اند که این پلتفرم نمایش متن آهنگ‌ها را وارد امکانات سرویس اشتراکی کرده است. اسپاتیفای برای این تغییر، هیچ بیانیه‌ی مستقیمی منتشر نکرد.

براساس گزارش زومیت، اسپاتیفای در پاسخ به پیگیری تک‌کرانچ درباره‌ی پولی‌شدن نمایش متن آهنگ‌ها گفت که ویژگی‌های این پلتفرم ممکن است در طول زمان، بین بازارها و دستگاه‌های مختلف تغییر کنند.

اسپاتیفای پاییز گذشته ویژگی نمایش متن آهنگ‌ها را به‌صورت آزمایشی و محدود از دسترس برخی کاربران خارج کرد. کاربرانِ پلن رایگان که سعی می‌کردند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند، پیامی را مشاهده می‌کردند که می‌گفت: «از متن آهنگ در Spotify Premium لذت ببرید.» در آن زمان، اسپاتیفای توضیح داد که این تغییرات «فقط یک آزمایش» هستند و فقط در دو بازار اعمال شده‌اند. به نظر می‌رسد که تغییر مورد بحث از حالت آزمایشی خارج شده است.

تغییر جدید اسپاتیفای، مشخصاً اقدامی برای سوق‌دادن افراد بیشتر به خرید اشتراک پولی است. اسپاتیفای در تعداد مشترکین پیشرفت خوبی داشته است اما درآمد سه‌ماهه‌ی اخیر این شرکت به حد انتظارات تحلیلگران نرسید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902338

دیگر خبرها

  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • دانلود آهنگ جهان لاغر محسن چاوشی + متن
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد