Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویردربی، دربی بزرگ ایالت وست‌فالیای آلمان که بین تیمهای دورتموند و شالکه برگزار می‌شود یکی از حساس‌ترین دربی‌های آلمان و اروپا است. دو تیم امروز در یک رویردربی دیگر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش "ورزش سه"،  جدال تیمهای بوروسیا دورتموند و شالکه 04، دو تیم قدیمی و ریشه‌دار با هواداران پرتعداد و متعصب و دوآتشه‌ی خود در آلمان به رویردربی معروف است و یکی از بزرگترین دربی‌های آلمان و اروپا به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ طولانی رویردربی شاهد بازی‌هایی فوق‌العاده و داستان‌هایی شگفت‌انگیز بوده ولی رویردربی پارسال دو تیم که در زمین دورتموند انجام شد و با تساوی 4-4 به پایان رسید یکی از شگفت‌انگیزترین رویردربی‌های تاریخ بود.

 


یک دربی کلاسیک که روز 25 نوامبر 2017 در زمین دورتموند انجام شد تا هواداران دو تیم شاهد یک رویردربی بسیار پرهیجان و دراماتیک باشند. دورتموند و هوادارانش با به صدا در آمدن سوت پایان نیمه‌ی اول از شادی روی ابرها راه می‌رفتند چرا که با گلهای پیر امریک اوبامیانگ، ماریو گوتزه، رافائل گوریرو و گل به خودی بنجامین استامبولی با نتیجه‌ی 4-0 از حریف آبی‌پوش جلو افتاده بودند.

 

 

با اینکه چنین نتیجه‌ای برای رویردربی عجیب و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید ولی نیمه‌ی دوم بازی آنچنان خارق‌العاده سپری شد که حتی خوشخیال‌ترین هواداران شالکه و بدبین‌ترین هواداران دورتموند هم آن را باور نمی‌کردند. بازی هنوز به دقیقه‌ی شصت نرسیده بود که گیدو بورگ‌اشتالر و امین حارث با به ثمر رساندن دو گل نتیجه را 4-2 کردند. درحالیکه کمتر از چهار دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود دنیل کالیگیوری با یک گل تماشایی نتیجه را 4-3 کرد تا بارقه‌های امید در دل هواداران شالکه زنده شود. و در نهایت این نالدو ستاره‌ی شالکه بود که در دقیقه‌ی 94 با یک گل تماشایی غیرممکن را ممکن کرد تا نتیجه‌ی بازی 4-4 شود.

 


مزه‌ی تساوی شیرین پارسال هنوز زیر دندان هواداران شالکه مزه می‌کند و آنها با اینکه تیم‌شان در حال حاضر در رده‌ی دوازدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و وضعیتش با دورتموند صدرنشین تفاوتی اساسی دارد امیدوارند شرایط رویردربی اول امسال که این بار در زمین شالکه برگزار می‌شود باعث شود شاگردان دومینیک تدسکو بار دیگر از جدال با دورتموند با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز بیرون بیایند.

 

شالکه 04 بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شالکه 04 بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1-0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

این اتفاق با واکنش تند هواداران عربستانی مواجه شده است.

کد خبر 846815 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!