Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، روز چهارشنبه مورخه 1397/09/14  پرونده ای از دادسرای جنایی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی به همراه برادر همسرش به اداره یازدهم مراجعه کرد و عنوان داشت: از طریق تماس فردی ناشناس به من و برادرشوهرم اعلام شد که همسرم به نام بهمن 33 ساله ربوده شده و آدم ربایان در قبال رهایی اش درخواست پول دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده آدم ربایی، آدم ربایان طی چندین تماس تلفنی با برادر و همسر بهمن درخواست مبلغ سنگینی پول از خانواده وی کردند که نهایتا به دریافت مبلغ 100 میلیون تومان رضایت داده و تهدید کردند که در صورت عدم پرداخت پول از سوی خانواده بهمن او را به قتل می رسانند.  

کارآگاهان اداره یازدهم در تحقیقات از خانواده بهمن اطلاع پیدا کردند که وی با خودروی شخصی MVM خود از خانه خارج شده است که بلافاصله با انجام اقدامات ویژه پلیسی، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی موفق به شناسایی محدوده تردد خودروی MVM متعلق به بهمن در منطقه سعادت آباد شدند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر رهایی فرد ربوده شده طی یک عملیات پلیسی در منطقه شمال شهر تهران بزرگ گفت: با شناسایی محدوده تردد خودرو متعلق به فرد ربوده شده، چندین تیم عملیاتی در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد و این مناطق تحت کنترل و مراقبت نامحسوس قرار گرفت.

سرانجام ساعت 9 صبح روز جمعه مورخه 16 آذرماه 1397 خودروی MVM در حین تردد با یک نفر سرنشین در منطقه سعادت آباد شناسایی شد.

بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم جهت توقف خودرو وارد عمل شدند اما راننده MVM با اطلاع از حضور پلیس در محل اقدام به فرار کرد که کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح وارد عمل شده و خودروی MVM مورد استفاده از سوی آدم ربایان را از قسمت لاستیک خودرو مورد هدف گلوله‌های خود قرار داده که راننده آن نیز به ناچار مجبور به توقف شد.

با توقف خودروی MVM ، راننده آن به نام کامران  40 ساله دستگیر شد و در بازرسی از صندوق عقب خودرو بهمن با دست و پا و دهان بسته شده نجات پیدا کرد. 

بهمن پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در اظهارات در خصوص نحوه ربوده شدنش توسط آدم ربایان، گفت: بنده تولیدی کابینت دارم؛ روز چهارشنبه صبح بود که فردی ناشناس با من تماس تلفنی گرفت و ضمن معرفی خود به عنوان مشتری مدعی شد که قصد سفارش چندین کابینت برای چند مجتمع آپارتمانی را دارد و به این بهانه با من برای دیدن چند مجتمع ساختمانی قرار ملاقات گذاشت.

  ساعت 10 صبح روز چهارشنبه از خانه خارج شدم تا به محل قرار خود با مشتری در منطقه اوین بروم؛  دقایقی در محل قرار در منطقه اوین منتظر بودم تا اینکه مشتری طی تماس تلفنی ضمن عذرخواهی مرا به دفتر کارش در منطقه کن دعوت کرد.

زمانی که به منطقه کن رسیدم ، ناگهان سه نفر وارد ماشین بنده شده و با ضرب و شتم و تهدید به کشتن مرا به داخل صندوق عقب ماشین خودم انداخته و دست و پا و دهان و چشمانم را بستند؛ طی این مدت نیز که در اسارت آنها بودم، در داخل صندوق عقب قرار داشتم تا نهایتا توسط پلیس نجات پیدا کردم.  

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی،معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبرگفت: تحقیقات از متهم دستگیر شده جهت شناسایی و دستگیری دیگر اعضای گروه آدم ربایی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد و فرد ربوده شده نیز در صحت و سلامت کامل به اعضای خانواده‌اش تحویل داده شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ پول خانواده قتل پلیس آگاهی مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهر تهران خودرو جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران قانون ضرب و شتم آدم ربایی سلامت خودرو پارس فرد اسارت آزادسازی پارس نیوز صندوق عقب ربوده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری، با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خوشبختانه این روند تسریع یافت.

وی افزود: به همین سبب از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ تملک و آزادسازی شد.

شیری در ادامه به تملک و آزادسازی آخرین املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: یک ملک با عرصه ۱۳۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک و آزادسازی شد، همچنین برای آخرین معارض مسکونی این پروژه مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر اخذ و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ و در انتظار اجرای رأی است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت کلان‌پروژه‌های عمرانی در شهر تهران خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر، آزادراه شهید شوشتری رفع معارضین این پروژه با همت مضاعف و پیگیری ویژه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شیری همچنین به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا (ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

کد خبر 6086971

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد