Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، فرار از مرگ یک موتورسوار را در یکی از پارک های جنگلی کشور استرالیا به تصویر می کشد. این ویدئو که توسط یک کاربر در سایت ردیت منتشر شده، نشان می دهد که این موتورسوار در مواجهه با خودرویی که ناگهان وارد جاده می شود از یک حادثه مرگبار با خوش شانسی محض فرار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که این موتورسوار با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است ناگهان یک خودرو که در کنار جاده جنگلی و در سمت مخالف توقف کرده، اقدام به دور زدن می کند. در این لحظه موتورسوار در حالی که با خودرو فاصله اندکی دارد، از کنار سپر جلوی خودرو و با فاصله سانتی متری از خودرو عبور می کند.

بنا بر گزارش 7 نیوز این حادثه در یک منطقه "کینگ لیک" در شمال شرقی شهر ملبورن استرالیا رخ داد. بنا بر گفته راننده موتور او در لحظه حادثه با سرعت 100 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود. این موتورسوار گفت که متوجه خودروی پارک شده ای شد که ناگهان به وسط جاده حرکت کرد و او برای جلوگیری از تصادف با خودرو به سمت راست حرکت کرد.

"مایک هامفریس"، مربی یک مرکز آموزش رانندگی در استرالیا در مورد این ویدئو به نیوز 7 گفت که مقصر راننده خودرو بود چون باید پیش از دور زدن از خالی بودن جاده مطمئن می شد.

این ویدئو پس از انتشار در ردیت حیرت کاربران را در پی داشت و بسیاری از آنها معتقد بودند که این موتورسوار با مرگ تنها حدود 25 سانتی متر فاصله داشت. یکی از کاربران در کامنتی ضمن تاکید بر مقصر بودن راننده خودرو نوشت که پدر دوستش در یک صحنه مشابه و بر اثر بی‌احتیاطی یک راننده خودرو جانش را از دست داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه فرار از مرگ معجزه آسای موتورسوار!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استرالیا وحشتناک ترین ها حوادث موتورسوار موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد+ فیلم

بارندگی شدید و جاری شدن سیل در امارات متحده عربی، شلوغ‌ترین فرودگاه جهان در دبی را به دریاچه تبدیل کرد!

به گزارش مشرق، در پی بارندگی شدید و جاری سیل در کشور کوچک حاشیه خلیج فارس، فرودگاه بین‌المللی دبی که عنوان دومین فرودگاه شلوغ جهان را یدک می‌کشد، زیر آب رفت و ویدئوهای منتشرشده آن را بیشتر شبیه به یک دریاچه به تصویر می‌کشد!

بارندگی‌های سیل‌آسا در امارات از دیروز شروع شد و جاده‌های اصلی را به رودخانه بدل کرد و حرکت سریع آب، منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری را زیر آب فرو برده است.

تصاویر ویدئویی غافلگیرکننده، باند فرودگاه بین‌المللی دبی را زیر آب نشان می‌دهد و یک فروند هواپیمای غول‌پیکر نیز در تلاش است تا راه خود را از بین سیلاب باز کند. هواپیماهای بزرگ بیشتر شبیه به قایق‌هایی هستند که در فرودگاه سیل‌زده حرکت می‌کنند.

اختلال در فعالیت فرودگاه دبی امروز نیز ادامه یافته است و دسترسی به جاده‌ها مسدود شده است و بسیاری از خطوط هوایی پروازهای خود را لغو کرده یا به تعویق انداخته‌اند.

خبرگزاری دولتی امارات «WAM» این بارندگی را «پدیده آب و هوایی تاریخی» خوانده که «از تمام رویدادهای اقلیمی ثبت‌شده از زمان آغاز جمع‌آوری داده‌ها در سال ۱۹۴۹» پیشی گرفته است.

همچنین در بارندگی‌های مجزا در عمان که طی روزهای اخیر جریان داشته است، تاکنون دست کم ۱۸ نفر جان خود را از دست داده و تیم‌های امداد و نجات همچنان به‌دنبال مفقودشدگان هستند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد+ فیلم
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • حرکت عادی خودروها در جاده‌های شمال