Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:03:08 GMT

گرو به تمرینات استقلال اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۲۷۶۸

گرو به تمرینات استقلال اضافه شد

مهاجم نیجریه ای استقلال روز شنبه با این تیم تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای استقلال که هفته گذشته به دلیل سرماخوردگی در تمرینات استقلال حضور نداشت و از لیست بازی با سپیدرود رشت نیز کنار گذاشته شده بود، در تمرین روز شنبه استقلالی ها شرکت کرد.


با تصمیم شفر بازیکنان استقلال روز شنبه در سالن وزنه حاضر شدند و گرو بدون مشکل با آبی پوشان تمرین کرد تا احتمالا برای آخرین دیدار خود در فوتبال ایران با پیراهن استقلال آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال روز پنجشنبه به مصاف پدیده می رود و اگر شایعات پیرامون گرو مبنی بر خداحافظی او صحیح باشد، این بازیکن روز پنجشنبه آخرین دیدار خود را برگزار خواهد کرد.

استقلال تهران الحاجی گرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران الحاجی گرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان

 مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.


رضا فتاحی افزود: هواداران سپاهانی و اصحاب رسانه می‌توانند روز جمعه با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، تمرین تیم را از نزدیک تماشا کنند.


وی گفت: حضور هواداران در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.


فتاحی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی این تیم افزود: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.


با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران  سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها
  • نساجی در آستانه جذب یک دروازه بان برزیلی