Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:04:08 GMT

دهیاران، بخشدار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۲۸۲۵

دهیاران، بخشدار می‌شوند

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در رونق بخشی زندگی روستاییان و توسعه کشور دارند، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت روستایی داریم که معادل ۲۶ درصد جمعیت کل کشور می‌ باشد.

به گزارش ایسنا، سید سلمان سامانی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار دهیار در کشور در حال خدمت به مردم در روستاها هستند که از این تعداد نیز ۲۵۰۰ دهیار زن مشغول فعالیت می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اهتمام جدی وزیر کشور بر جوانگرایی در پست‌های مدیریتی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر کشور به منظور حضور بیشتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی و ارتقاء دهیاران، مقرر شد عملکرد دهیاران در کمیته ای در این وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از کسب امتیازات کافی بر اساس شاخص های پیش بینی شده و دستورالعملی که به این منظور به تایید وزیر کشور خواهد رسید این دهیاران ارتقاء پست یافته و به سمت بخشدار منصوب شوند.


سامانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف وزیر کشور تربیت نیروهای انسانی حرفه ای در وزارت کشور بوده است که این اقدام موجب کادرسازی مناسب در بدنه وزارت کشور شده و انگیزه جوانان را در کار و خدمت بیشتر به مردم به خصوص در روستاها بیشتر می کند.


بر اساس گزارش دفتر اطلاع رسانی سخنگوی وزارت کشور، وی یادآور شد: وزارت کشور مصمم است با بهره گیری از نیروهای جوان، خلاق و تحصیل کرده مسیر توسعه و پیشرفت کشور به خصوص در پست‌های مدیریتی پایه و بنیادین را شتاب دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهياري وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است

به گزارش خبرآنلاین ،طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این گزارش، از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896474

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • تهران، رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!