Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه سرمد (سهامی عام) می رساند با توجه به ثبت افزایش سرمایه مصوب مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1396/10/17 این شرکت نزد اداره ثبت شرکت ها، گواهی سپرده سهام جدید شرکت که قابل معامله در بازار فرابورس ایران بوده، آماده توزیع می باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، کلیه سهامداران محترم می توانند جهت دریافت گواهینامه سپرده سهام جدید از روز شنبه مورخ 1397/09/17 با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر به امور سهام شرکت بیمه سرمد (سهامی عام) واقع در خیابان نلسون ماندلا، پلاک 113، طبقه دوم، واحد امور سهام مراجعه یا فرم اطلاعات سهامداری را تکمیل کرده و به آدرس فوق پست نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین سهامداران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 43963-021 تماس حاصل نمایند.

این گزارش می افزاید، با صدور گواهی سپرده سهام جدید، تمامی اوراق و گواهینامه های سپرده سهام قبلی از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس

بهرنگ قربانی گفت: دفترچه‌های سپرده‌گذاران اتباع خارجی استان فارس به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس جهت توزیع قرار گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: دفترچه‌های فوق دارای مهلت ۶ ماهه است که پس از بررسی وضعیت فرد، قابل تمدید است.

او به ضریب امنیتی دفترچه‌ها اشاره کرد و گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی