Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@03:03:51 GMT

در وعده صبحانه دوپینگ کنید+دستور صبحانه ای مقوی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۲۹۷۶

در وعده صبحانه دوپینگ کنید+دستور صبحانه ای مقوی

رکنا: وعده صبحانه با اهمیت ترین وعده به شمار می رود و با تهیه گرانولا خانگی در کل روز انرژی خواهید داشت.

روش‌های مختلفی برای تهیه گرانولا وجود دارد. گرانولا یک میان وعده یا صبحانه مقوی است و برای تهیه آن از غلات، دانه‌های روغنی، میوه خشک و آجیل استفاده می‌شود. برای بالا بردن ارزش غذایی این میان وعده می‌توانید به آن ماست یا شیر اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب با طرز تهیه گرانولا خانگی آشنا خواهید شد.

مواد لازم

۲ پیمانه جو پرک

یک و سه چهارم پیمانه برنجک

یک دوم پیمانه خلال بادام

یک سوم پیمانه تخم کتان

یک سوم پیمانه چیپس شکلات

۶ قاشق سوپ خوری کره

یک سوم عسل

یک دوم قاشق چایی خوری وانیل

یک سوم پیمانه شکر قهوه‌ای

جوهای پرک را در آب قرار دهید تا خیس بخورد. بعد از اینکه ۳۰ دقیقه جوهای پرک در آب ماندند آن را آبکش کنید تا آب آن کاملا کشیده شود. سپس آن‌ها را روی یک ورق روغنی پهن کنید و اجازه دهید تا خشک شوند.

ورق آلومینیومی‌تان را درون یک قالب پهن کنید به صورتی که لبه‌های قالب هم با آلومینیوم پوشانده شوند. سعی کنید کمی از ورق آلومینیوم‌تان از قالب بیرون بماند تا گرانولا را راحت‌تر بتوانید از آن خارج کنید.

شکر قهوه‌ای، کره و عسل را درون یک قابلمه نسبتا بزرگ مخلوط کنید و آن را روی حرارت بالا قرار دهید تا مواد داخل قابلمه کاملا ذوب شوند. موادتان را به صورت دائم هم بزنید تا زمانی که بجوشد. در این حین بهتر است مواد را با همزن هم بزنید تا بهتر با هم ترکیب شوند و همچنین سریع‌تر بجوشد.

بعد از اینکه موادتان جوش آمد حرارت زیر قابلمه را کاهش دهید و دو سه دقیقه تحت این حرارت آن را نگه دارید تا کشدار و غلیظ شود.

بعد از اینکه موادتان غلیظ شد آن را از روی حرارت بردارید و به آن نمک، وانیل، جو پرک، تخم کتان، مغز بادام و برنجک را اضافه کنید. با کمک یک کفگیر چوبی آن را هم بزنید تا مواد خشک آن بالا بیاید و مایع را به خود بگیرد.

در آخرین مرحله مواد گرانولای خود را درون سینی بریزید و روی آن چیپس شکلات قرار دهید. موادتان به به خوبی فشار دهید تا کاملا سفت و منسجم شوند. آن را به یخچال انتقال دهید و بعد از ۲ ساعت خارج و سرو کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! پیدا شدن 2 کوهنورد گمشده در کن +فیلم های تجسس با هلی کوپتر جوان 17 ساله نهاوندی در استادیوم خود را دار زد خانم 206 سوار در شهر رشت چپ کرد +عکس ضبط فیلم کثیف دختر و پسر توریست در بالای اهرام مصر این دختر بچه ناز توسط یک زن معتاد ربوده شده است / او را دیده اید؟+ عکس هشدار ! / مراقب بادکنک های انفجاری در جشن های عروسی و تولد باشید آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم قدوس فرهمند ، بازیگر سرشناس به قتل رسید + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: انرژی دوپینگ صبحانه کل ساعت وعده صبحانه عکس فیلم اخبار افغانستان حوادث افغانستان افغان دختر مرد وحشتناک ساعت عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ مقام‌های امنیتی مصر روز جمعه خبر دادند «ویلیام برنز» مدیر سیا به منظور برگزاری نشست‌هایی درباره آتش‌بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده است.

بیشتر بخوانید؛ بایدن: نتانیاهو در رابطه با غزه اشتباه می‌کند

مصر به همراه قطر رهبری تلاش‌ها برای میانجیگری بین حماس و رژیم صهیونیستی به منظور حصول آتش‌بس و تبادل اسرا را برعهده گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیا به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سفر برنز به قاهره پاسخ نداده است.

مصر که تلاش‌های جدیدی را برای حصول توافق بر سر غزه آغاز کرده است، همچنین به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای که سرپناه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، هشدار داده است.

میانجی‌ها می‌گویند منتظر پاسخ حماس به نسخه جدید پیشنهادی برای آتش‌بس هستند.

وبگاه القاهره الاخباریه نیز خبر داد مصر روز شنبه میزان هیأتی از حماس خواهد بود تا مذاکرات درباره آتش‌بس در غزه ادامه یابد.

مقاومت فلسطین تاکید کرده تنها با تحقق شروط خود که آتش‌بس کامل، خروج نظامیان اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه است، توافق را تایید می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229356 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم)
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه