Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:39:07 GMT

نخستین دستگاه ردیاب خواب اپل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۰۲۶

نخستین دستگاه ردیاب خواب اپل رونمایی شد

به تازگی یک دستگاه رصد خواب ساخته شده که شامل یک پد است که زیر تشک قرار می گیرد و خواب کاربر رار صد می کند.

اپل پس از خرید اپلیکیشن ها و شرکت سازنده حسگر Beddit از  نخستین دستگاه ردیابی خواب رونمایی کرده است.

حسگر Beddit جدید با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه می شود و دارای یک پد با ضخامت ۲ میلیمتر است که زیر تشک قرار می گیرد و خواب کاربر را رصد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه الگوهای خواب کاربر را رصد می کند و حتی می تواند بهترین زمان برای رختخواب رفتن و بیدار شدن را به آنها بگوید.

دستگاه Beddit Sleep Monitor به طور اتوماتیک خواب کاربر را رصد می کند. همچنین به وسیله یک اپلیکیشن روی آیفون خواب را اندازه گیری و مدیریت می کند. 

این دستگاه همچنین ضربان قلب، مدت خواب، تنفس، خرخر کردن، دمای اتاق و رطوبت را می سنجد.  هنگامیکه کاربر زمانبندی خواب خود را مشخص می کند، Beddit کاربر را تشویق می کند تا برنامه ریزی انجام شده را حتما انجام دهد. برای این منظور  زمان خواب را به کاربر یادآوری می کند و به طور هفتگی گزارش هایی برای او ارسال می کند.

تخمین زده می شود ارزش صنعت خواب ۳۲ میلیارد دلار باشد و گجت های پوشیدنی زیادی عرضه شده که خواب کاربر را رصد می کنند./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم| رونمایی از نخستین موتور بنزینیِ ۶ سیلندر؛ ساخت ایران
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان