Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از ایران خودرو، پس از تخریب کامل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرپل ذهاب در زلزله سال گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو چادر «هیوا» را برای ادامه فعالیت در اختیار این مرکز قرار داد.

برمبنای این گزارش،‌ هم زمان با آغاز هفته وحدت و سالروز وقوع زلزله کرمانشاه، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و به منظور ایجاد امکان ادامه فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این منطقه، چادر هیوا را به این مرکز و کودکان منطقه هدیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چادر در سال گذشته با هدف ایجاد فضایی فرهنگی و شاد برای کودکان، در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب برپا شد که در هبه‌نامه‌ای که میان گروه صنعتی ایران خودرو و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به امضا رسید، در اختیار این کانون قرار گرفت.

گفتنی است،‌ چادر «هیوا» در ابعاد ۱۰ در ۲۴ مترمربع با امکاناتی از جمله چهار دستگاه میز پینگ پنگ،۲۸۰ صندلی، چهار دستگاه فوتبال دستی، دودستگاه ایرهاکی و دو مجموعه وسایل بازی کودکان در سال گذشته توسط گروه صنعتی ایران خودرو در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب دایر شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خودرو زلزله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز ۳۰ فروردین تا یک شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت چهار روز با اجرای برنامه‌های مختلف شاد میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.

محله پاچنار و آبشار طلایی (۹ دی) خرم آباد از جمله محله‌هایی بود که امروز میزبان تماشاخانه سیار کانون بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان