Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش نصب بنر و داربست تبلیغات در نقاط مختلف شهر توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت : درسال‌های اخیر در نصب بنر و داربست شاهد یک نوع چشم و همچشمی بودیم و بویژه این امر توسط هیات‌های مذهبی مشهود بود و متاسفانه برخی هیات‌ها این تصور را داشتند که هرچه بنر و داربست بیشتری در سطح شهر داشته باشند، نشان از شکوه هیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی تصریح کرد : این شرایط موجب بدمنظر شدن سیمای شهر شده و علاوه بر این داربست‌های نصب شده که به نوعی تبلیغات بدون مجوز بودند خسارات جانی و مالی نیز به همراه داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در همین راستا ساماندهی نصب بنر و داربست تبلیغات در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت و جلسات تخصصی در این زمینه برگزار شد.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به کمبود پایه‌های ثابت تبلیغات محیطی، در گام اول تصمیم به افزایش پایه‌های ثابت گرفته شد و هم اکنون حدود ۲۲۰پایه ثابت در سطح شهر نصب شده که برخی از آن‌ها دو رو هستند. البته این تعداد بجز بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر است و به نظر می‌رسد این تعداد برای تبلیغات کافی باشد، زیرا قرار نیست در تمام سطح شهر پایه داربست و بنر تبلیغاتی داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: با افزایش فضا‌ها برای تبلیغات محیطی، جلسات بسیاری با دستگاه‌ها و ارگان‌هایی مانند ارتش و سپاه گذاشته شد تا شرایط نصب بنر و داربست با آن‌ها مطرح شود. همچنین با توجه به اینکه عمده تبلیغات مربوط به هیات‌های مذهبی است جلساتی با آن‌ها گذاشته و قرار شد نماینده هیات‌ها هرهفته در محل شهرداری حضور داشته و هماهنگی نصب بنر و داربست با آن‌ها انجام شود.

وی افزود: از این پس تبلیغات هیات‌ها بر روی پایه‌های تبلیغاتی ثابت شهرداری انجام خواهد شد و این کار با هماهنگی انجمن هیات‌های مذهبی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: البته در مناسبت‌های ملی و مذهبی مهم مانند ایام محرم این شرایط قدری تعدیل خواهد شد، اما در آن زمان نیز نصب بنر و داربست با هماهنگی و نظارت شهرداری و انجمن هیات‌های مذهبی انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغاتی از امروز (۱۷ آذر) در سطح شهر گفت: تبلیغات از امروز در سطح شهر تنها با هماهنگی شهرداری انجام خواهد شد.

رحیمی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم

مژگان کرمی فرد مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به تدوین آیین نامه نصب بنر و داربست تبلیغات در سطح شهر، گفت: از امروز (۱۷ آذر) نصب هرگونه بنر و داربست تبلیغاتی در سطح شهر ممنوع می‌شود.

وی با اشاره به شروع طرح ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغاتی در سطح شهر، گفت: از مدت‌ها پیش برنامه ریزی و جلساتی در این زمینه برگزار شد تا نهایتا از امروز این طرح به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: تبلیغات بصورت بنر و داربست از آنجا که کنترلی که باید روی آن‌ها انجام نمی‌شد عملا به یک معضل شهری تبدیل شده و سیما و منظر شهری را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود، از این رو طرح ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغاتی در دستور کار قرار گرفت و نهایتا از امروز این طرح در سطح شهر کلید خورد.

وی با اشاره به استقرار ۲۲۰ پایه داربست در سطح شهر کرمانشاه، گفت: عمده تبلیغات توسط هیات‌های مذهبی انجام می‌شود، بنابراین با تصمیم گیری صورت گرفته ۲۹ پایه بصورت ثابت در طول سال در اختیار هیات‌های مذهبی قرار می‌گیرد. نصب تبلیغات بر روی این ۲۹ پایه هم با همکاری و هماهنگی انجمن هیات‌های مذهبی انجام می‌شود.

وی افزود: از طرفی ۹ هیات شاخص در سطح شهر وجود دارد که در تمام طول سال درتمام برنامه‌های مذهبی فعال هستند و مقرر شد برای این‌ها پایه‌های ثابتی نزدیک خود هیات برای انجام تبلیغات برنامه هایشان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در مناسبات مذهبی و ملی مهم مانند دهه ابتدایی ماه محرم شرایط تعدیل شده و با هماهنگی شهرداری وسعت تبلیغات بیشتر می‌شود، البته انجام این تبلیغات با رعایت ضوابط و درمکان‌های مورد تایید شهرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: از امشب تیزر تلویزیونی ممنوعیت انجام تبلیغات بر روی بنر و داربست در سطح شهر از طریق صدا وسیما پخش خواهد شد و از طریق انجمن هیات‌های مذهبی نیز این اطلاع رسانی به هیات‌ها انجام میشود و قطعا بعد از این اطلاع رسانی‌ها نصب هرگونه بنر و داربست تبلیغاتی بدون مجوز از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

وی یادآور شد: از این پس هرگونه تبلیغات محیطی در سطح شهر تنها با مجوز شهرداری انجام خواهد شد. البته این مجوز‌ها مشمول تبلیغاتی با مضامین "حلالم کنید" و "خداحافظ رفیق" نمی‌شود و اجازه تبلیغات با چنین مضامینی در سطح شهر به هیچ وجه داده نخواهد شد.

کرمی فرد خاطرنشان کرد: بر اساس آیین نامه جدید اطلاع رسانی مراسم اشخاص متوفی باید صرفا به صورت نصب بنر بر روی دیوار و در محدوده منزل مسکونی شخص متوفی با در نظر گرفتن عدم ایجاد مزاحمت برای مجاورین انجام پذیرد.

وی یادآور شد: همچنین بر اساس این آیین نامه نصب هرگونه بنر بوسیله داربست در سطح شهر و معابر عمومی از سوی تمامی مراکز دولتی، خصوصی، واحد‌های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی اداری، بانک‌ها و موسسات مالی واعتباری، صندوق‌های قرض الحسنه، دفاتر اسناد رسمی و ... ممنوع است و در صورت نصب، شهرداری اقدام به جمع آوری داربست‌ها خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

کمبود پایه‌های ثابت تبلیغات محیطی در کرمانشاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد