Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:11:20 GMT

۲۳۳ نفر از متکدیان چهارمحال و بختیاری معتاد هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۲۴۶

۲۳۳ نفر از متکدیان چهارمحال و بختیاری معتاد هستند

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۳۳ نفر از متکدیان سطح استان از معتادان هستند که به بهزیستی معرفی شدند. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمد میرزایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه 233 نفر از متکدیان سطح استان از معتادان هستند که به بهزیستی معرفی شدند، اظهار داشت: بعضی از معتادان نیز خانواده ندارند و در شهر به صورت کارتنخواب هستند که آنها نیز به بهزیستی معرفی و به کمپ‌ها فرستاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: این  افراد به دلیل اینکه جا و مکان و خانواده ندارند امکان خروج آنها از کمپ وجود ندارد لذا این مسئله برای بهزیستی و کمپ بسیار هزینه‌آور است.

سید محمد موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: یکی از عوامل برگشت 80 درصد از معتادان به سمت اعتیاد این است که ممکن است کار خود را از دست دهند یا اینکه بعد از ترک اعتیاد، بخاطر سابقه‌ای که دارند نتوانند در جایی مشغول به کار شوند.

بیشتر بخوانید:

جمع‌آوری 2 هزار متکدی در قم/ اکثر متکدیان ‌بومی نیستند

1500 متکدی ‌در ارودگاه شهرداری اهواز اسکان موقت داده شدند‌

42 متکدی از سطح شهر اهواز جمع‌آوری شد

وی با بیان اینکه باید مناطق آلوده استان پاکسازی شوند، افزود: باید در مناطق آلوده، آموزش افراد نوجوان، جوان، والدین انجام و جلسات آموزشی در جهت تحصیل فرزندان آن منطقه برگزار شود همچنین در جهت استعداد یابی کودکان، نوجوانان و جوانان اقداماتی انجام گیرد تا از ابتلای افراد به اعتیاد کاسته شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری مهاجرت را یکی از عوامل اعتیاد جوانان عنوان و بیان کرد: مهاجرت جوانان به استان‌های دیگر برای اشتغال و کار یکی از عوامل اصلی اعتیاد است که باید مسئولان در این راستا تدابیری بیندیشند.

موسوی تصریح کرد: اختلالات روانشناختی در استان باعث اعتیاد، مفاسد اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، مشکلات خانوادگی و خودکشی می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41350/P1361/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری