Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ هفتمین نمایشگاه گل و گیاه ،مبلمان شهری و حمل و نقل عمومی که 13 لغایت 16 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاههای گیلان در رشت برگزار شد ،شاهد حضور 40 واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای گیلان ،مازندران ،تهران ،البرز و خراسان رضوی بود .

گروه تولیدی و بازرگانی آریا کاوان (آک) از خراسان رضوی ،تولید کننده لوله های بهداشتی و اتصالات ،سازه های کامپوزیتی ،مبلمان شهری فایبر گلاس شامل گلدان ،آب نما ،چراغ پارکی ،شهری و نیمکت یکی از شرکت های بزرگ حاضر در این نمایشگاه بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرکت دانش بنیان آب آرا از استان البرز طراح و مجری آبنماهای پویا ، موزیکال و اینتراکتیو نمونه ای از شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه بود.

حضور پر رنگ سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت با ارایه ی بروشورهای آموزشی در خصوص کاشت درختان و گیاهان به مردم لزوم توجه به محیط زیست شهری و پوشش گیاهی را تاکید می کرد.

شرکت صنایع سیمانی خوجینی از استان گیلان تولید کننده انواع محصولات بتنی محوطه ای ،موزاییک و کفپوش از دیگر شرکت های مهم حاضر در نمایشگاه بود.

از غرفه های مورد توجه ی عموم غرفه گروه زیباسازان برنز با عرضه ی انواع میز و صندلی و تاب محوطه ای ، انواع مجسمه ،سردیس و تندیس و مجری زیباسازی محیطی و دکوراسیون داخلی از استان گیلان در نمایشگاه بود.

همچنین استقبال بی نظیر مردم از غرفه های گل و گیاه نشان از علاقه ی گیلانیان به خرید و نگهداری گل های زینتی داشت .

کاظم آیت زاده هریس سرپرست شرکت نمایشگاههای دایمی گیلان در خصوص این نمایشگاه گفت : انواع مبلمان شهری ،آبنما ،مجموعه بازی ،تجهیزات ترافیکی و صنایع روشنایی ،مصنوعات بتنی و کفپوش و... از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه بوده است.

وی افزود : آشنایی شهرداران ،بخشداران و دهیاران استان با آخرین محصولات در زمینه ی مبلمان و خدمات شهری و ارتباط بی واسطه با تولید کنندگان از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی حمل و نقل عمومی خراسان رضوی روشنایی مجسمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل