Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به کمبود فضا با توجه به افزایش مراجعات در پزشکی قانونی استان، گفت: ساماندهی وضعیت فعلی بر اساس ظرفیت‌های قانونی و امکانات موجود ضرورت دارد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، داود بهبودی در حاشیه بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان از تخصیص اعتبارات مناسب برای تجهیز بخش‌های فنی و کالبدی پزشکی قانونی استان در چند سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: سازمان پزشکی قانونی از سال 1385 استانی شده و در آذربایجان ‎ شرقی نیز از آن زمان تاکنون وضعیت نسبتا مناسبی داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی افزود: ساختمان جدید پزشکی قانونی اوایل سال 1390 به بهره ‎ برداری رسید و در آن مقطع برای راه ‎ اندازی آزمایشگاه ژنتیک و در سال 95 نیز در جهت تکمیل تجهیزات این آزمایشگاه، اعتبارات مناسبی اختصاص یافت .     بهبودی بیان کرد: برای تجهیز آزمایشگاه سم شناسی سال گذشته نیز اعتبار پیش‌بینی شد اما به علت محدودیت‌های بودجه، تامین آن به سال‌های آتی موکول شد.     وی از تلاش و پیگیری سازمان مدیریت و برنامه ‎ ریزی استان برای انتخاب گزینه مناسب مکان اجرای پروژه سوله حوادث پزشکی قانونی با لحاظ مباحث پدافند غیرعامل و کارکرد مطلوب سوله خبر داد .     وی با اشاره به وظایف تخصصی، حساس و طاقت‌فرسای پرسنل پزشکی قانونی از تلاش آنان تقدیر و قدردانی نمود و اهتمام سازمان مدیریت و برنامه ‎ ریزی استان در تکمیل تجهیزات و ساماندهی فضاهای کالبدی را یادآور شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان شرقی ژنتیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی پزشکی قانونی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان گچساران از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روان‌بخش دیهیم‌خوب، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین _ در اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی یک‌بار دیگر عزت، اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان داد به‌طوری‌که کشورهای جهان از ایران حساب ویژه‌ای می‌برند.

وی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، از این رو عملیات سپاه پاسداران عملیات بی‌نظیری بود که قدرت‌های استکباری جهان را به حیرت واداشت.

فرماندار گچساران گفت: بودجه در جلسه شورای برنامه‌ریزی پیگیری و بررسی خواهد شد، اما اخیراً مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان به‌حساب فرمانداری شهرستان واریز شد که این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران قانون‌مدار باشند و به بهانه خدمت نباید قانون را دور زد، البته کار برای مردم خوب است، اما هر مدیری بایستی پاسخگوی عملکردش هم باشد و انتظار این است که خدمات به شهروندان حتماً در چارچوب قانون صورت بگیرد.

دیهیم‌خوب خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها کارها و اقدامات ادامه دارد و مدیران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حتماً طرح و برنامه‌هایی برای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشند، اما موضوع دیگر اینکه مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند چراکه هر مدیری یک روز معارفه و یک روز هم تودیع می‌شود بنابراین مدیران باید حتماً به کارشان بچسبند و صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند.

وی افزود: روز ششم اردیبهشت نخستین اجلاسیه شهدای ارتش را داریم که یک رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان است و شعار همه این است که مدیون شهدا هستیم و باید در این اجلاسیه سنگ تمام بگذاریم، میهمان‌های کشوری زیادی خواهیم داشت و همه مدیران تعامل و همکاری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه داشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصول گرم سال دو دستگاهی که از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، ادارات آبفا و برق هستند و حتماً بایستی جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی برای رفع هرگونه احتمال تنش آبی و همچنین در خصوص مشکلات برق در شهرستان برگزار شود تا از بروز هر نوع مشکلی در آینده پیش‌گیری شود.

کد خبر 745265

دیگر خبرها

  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها