Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:22:49 GMT

درمانگاه تخصصی دیابت راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۳۴۱

درمانگاه تخصصی دیابت راه اندازی شد

همدان- ایرنا- درمانگاه تخصصی دیابت روز شنبه با حضور مسئولان حوزه بهداشت و درمان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خضریان شهر همدان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خضریان شهر همدان در این آیین با بیان اینکه این کلینیک بهمن سال 94 راه اندازی شد اضافه کرد: آغازین روزهای فعالیت این مرکز پنج کلینیک داخل ان مستقر بود اما هم اینک 14 کیلنیک به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خضریان علاوه بر شهر و روستاهای همجوار همدان به مراجعه کنندگانی از استان های مجاور نیز خدمات ارایه کرده است.
مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خضریان شهر همدان اضافه کرد: این کلینیک دارای بخش های مختلف درمانگاه مغز و اعصاب، قلب، لارو درمانی، جراحی مغز اعصاب است.
حدادی یادآوری کرد: قرار بود این مرکز سال گذشته با هزینه کرد 640 میلیون ریال بهسازی و بازسازی شود که با وجود تاخیر یکساله در اجرای آن اما نه تنها هزینه زیادی برای بهسازی این مرکز تحمیل نشد بلکه با یک چهارم اعتبار پیش بینی شده طرح اجرایی شد.
وی بیان کرد: برای اجرا و توسعه عمرانی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خضریان شهر همدان از توان خیران نیز بهره گرفته شده است.
مدیرعامل انجمن دیابت استان همدان نیز در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: روند فزاینده شیوع دیابت و عوارض کشنده و ناتوان کننده آن، ضرورت توجه و برنامه ریزی و  مداخلات لازم برای کنترل بیماری دیابت را بیش از پیش نمایان کرده است.
ناهید کوثری افزود: در راستای برنامه ریزی های کلان برای ارتقای سلامت جامعه و پایبندی به اسناد بالا دستی نظیر سند ملی پیشگیری وکنترل بیماری های غیرواگیر و عوامل خطر مرتبط و چارچوب ملی ارایه خدمت در بیماری دیابت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر ایجاد بستر لازم دستیابی به اهداف بیان شده در حوزه دیابت در دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور تاکید کرد.
وی بیان کرد: بنابراین تفاهم نامه ای با هدف ارایه مدل تاسیس، تجهیز و راه اندازی درمانگاه های تخصصی دیابت برای ارایه خدمات استاندارد و بر اساس «گاید لاین» کشور در بین معاونت آموزشی، درمان و معاونت بهداشت این وزارتخانه، منعقد شد.
مدیرعامل انجمن دیابت استان همدان گفت: در استان همدان هشت مرکز دیابت در بیمارستان های بعثت، ولیعصر(عج) رزن، ولیعصر(عج) تویسرکان، امام رضا(ع) کبودراهنگ، امام حسن مجتبی(ع) فامنین، امام حسین(ع) ملایر، آیت الله بهاری و کلینیک امام خمینی (ره) نهاوند فعال است.
کوثری افزود: امروز نیز درمانگاه تخصصی دیابت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خضریان راه اندازی شد که دارای بخش هایی نظیر درمانگاه چشم، قلب، نورولوژی، جراحی، پانسمان زخم پای دیابتی، لارو درمانی، آزمایشگاه و داروخانه است.
وی یادآوری کرد: تاکنون 46 بیمار دارای زخم پای دیابتی به این مرکز مراجعه کرده است که در پنج مراجعه بهبودی کامل حاصل شد.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی بهداشت و درمان بهره برداری دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت

همشهری آنلاین - حوادث : نخستین حادثه ساعت ۱۱ صبح جمعه بیست و چهارم فروردین ماه به قاضی امیر حسین عیلمردان بازپرس جنایی تهران اعلام شد. مقتول مردی جوان بود که از ناحیه کمر هدف ضربه چاقویی قرار گرفته و جان باخته بود. به دستور بازپرس جنایی، ‌تحقیقات در این پرونده آغاز و مشخص شد که روز حادثه، دو مرد که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند مقابل درمانگاهی در جنوب شرق تهران توقف کردند.

آنها مرد زخمی را که روی موتور بود، به مقابل درمانگاه برده و در خیابان رهایش کردند. سپس هر دو سوار بر موتور شده و گریختند. پرسنل درمانگاه، مرد مجروح شده را به داخل درمانگاه بردند و تلاش برای نجات او را آغاز کردند اما وی به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد. به دنبال این حادثه، تیم جنایی تحقیقات خود را برای کشف اسرار این حادثه مرگبار آغاز کرده اند.

دومین حادثه شامگاه جمعه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم نیز مردی جوان بود. وی در یک کارگاه ساختمانی واقع در غرب تهران کار می کرد و با همکارانش در حال حفر یک چاه بود. به گفته شاهدان، ناگهان کارگر جوان به داخل چاه سقوط کرده و جانش را از دست داد. در این شرایط تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی آغاز شده و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

کد خبر 843951 برچسب‌ها درمان درمانگاه قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • همدان صاحب شهرک تخصصی پخش کالا می‌شود
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین