Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، ناصر سرگلزایی مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت:خدمات دندان‌پزشکی رایگان  به جمعی از خانواده‌های محروم منطقه گلشهر مشهد انجام می‌شود. این خدمات توسط خادم‌یاران سلامت رضوی صورت می گیرد که  از چهارم آذر ۱۳۹۷ در دارالشفای امام رضا (ع) مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: جمعه ۱۶ آذرماه بیش از ۴۰ بیمار زیر نظر چهار دندان‌پزشک خادم‌یار از خدمات رایگان دندان‌پزشکی مانند معاینه اولیه، کشیدن دندان و ترمیم ریشه در پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفای امام رضا (ع) بهره‌مند شدند.

مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: تمامی نیرو‌های همکار در این طرح اعم از دندان‌پزشکان متخصص و عمومی، پرستاران دندان‌پزشکی و نیرو‌های اجرایی جزء اعضای خادم‌یاران سلامت رضوی مستقر در دارالشفاء امام رضا (ع) می‌باشند.

سرگلزایی افزود: این خدمات با هدف غربالگری اولیه بیماری‌های دهان و دندان بیماران محروم منطقه گلشهر با همکاری برخی نهاد‌های فعال ارائه شد و در صورت نیاز ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ خانواده محروم منطقه گلشهر مشهد تحت پوشش خدمات درمانی رایگان خادم‌یاران سلامت رضوی مستقر در دارالشفاء امام رضا (ع) قرارگرفته اند.
 مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: این مؤسسه با بهره‌گیری از امکانات موجود خود و ظرفیت خادم‌یاران سلامت رضوی مستقر در دارالشفاء امام رضا (ع) توانسته خدمات متنوع درمانی به مردم مناطق کم‌برخوردار خراسان رضوی به ویژه مشهد ارائه دهد.   انتهای پیام//م.ص   خدمات دندانپزشکی رایگان برای محرومان در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند