Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با تاکید بر اینکه دستاوردهای قرآنی ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، گفت: چنانچه تلاش کنیم تا دل و جان ما با قرآن مانوس شود، هیچ دشمنی توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ستاد ارتش با شرکت متسابقین یکان‌های تابعه این ستاد از صبح امروز در مسجد امام خمینی (ره) و حسینیه ثارالله (ع) ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین «سعید نصیرالاسلامی» با تاکید بر اینکه دستاورد‌های قرآنی ارتش و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، گفت: چنان چه تلاش کنیم تا دل و جان ما با قرآن مانوس شود، هیچ دشمنی توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش تصریح کرد: به برکت انفاس قدسیه و قرآنی حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی، قرآن از مهجوریت خارج شد و امروزه به یک فرهنگ پویا و حاکم در جامعه ما تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه ستاد ارتش در حد مطلوبی می‌باشد و مسابقات قرآنی با شور و شوق فراوانی در سی و هشتمین دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده که این مثال زدنی است؛ خاطرنشان کرد: امروز ارتش نه تنها در مسابقات کشوری بلکه در مسابقات بین المللی قرآن کریم افتخارات زیادی کسب نموده و علاوه بر کارکنان پایور و وظیفه، در بین خانواده‌های کارکنان، همسران و فرزندان این عزیزان و همچنین دانشجویان ارتش، فرهنگ قرآنی حاکم شده و مسابقات قرآنی با کیفیت شایسته‌ای برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در ادامه گفت: در این مرحله از رقابت‌های قرآنی ستاد ارتش بیش از ۱۵۰ نفر از متسابقین یکان‌های تابعه به مرحله ستادی راه یافته اند که در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ یک، سه، پنج، ده، پانزده، بیست، بیست و پنج و کل قرآن کریم و تفسیر سطح یک و دو طی امروز با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان حدود ۴۰ نفر برگزیده به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش ستاد آجا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی