Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@00:47:20 GMT

بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۴۰۴

بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب

رکنا:بدن پسر بچه ای که در عکس می بینید در حال سنگ شدن است.

به گزارش رکنا،  کودک 11 ساله نپالی به نوع نادری از بیماری پوستی مبتلا شده که در اثر آن پوستش مانند سنگ سخت شده است. 

افراد انگشت شماری در سراسر جهان با بیماری های بسیار خاص وجود دارند که با آن دست و پنجه نرم می کنند و رفته رفته جان آن ها را می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسر 11 ساله نپالی یکی از همین نمونه هاست.

این پسر بیماری خاصی دارد که ضخامت پوست او را بیشتر می کند و به نوعی او را به سنگ تبدیل می کند. والدین این پسر پولی برای درمان او ندارند."رامش دارجی" کودک 11 ساله اهل نپال به بیماری "ایکتیوز" یا ماهیاک مبتلا شده که یک بیماری پوستی ناشی از جهش ژنتیکی است که در اثر آن پوست بدن به سختی خشک شده و دچار خارش می شود.

هر سال بیش از 16000 نوزاد در جهان با یکی از انواع بیماری ایکتیوز متولد می شوند و تا آخر عمر با آن دست به گریبان هستند؛ نخستین علائم این بیماری در رامش از نوزدای و با پوسته پوسته شدن بدن آغاز شد و در پنج سالگی دردهای طاقت فرسا به همراه کلفت شدن پوست بدنش باعث شد به عنوان یکی از مبتلایان نوع نادر این بیماری شناخته شود.

ظاهر شبیه سنگ راجی سبب تنها شدن او در آغاز کودکی شده است. خانواده کم درآمد او توان تامین هزینه های درمانی او را نداشتند برای همین از دیگران کمک خواستند؛ انتشار تصاویر این کودک در فضای مجازی باعث شد یه خواننده نپالی برای تامین هزینه های او اعلام آمادگی کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! پیدا شدن 2 کوهنورد گمشده در کن +فیلم های تجسس با هلی کوپتر آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم قدوس فرهمند ، بازیگر سرشناس به قتل رسید + عکس کتک کاری دو نماینده مجلس در برنامه زنده تلویزیونی/ مجری خونسرد فقط تماشا کرد !+ فیلم زیر و بم حمله تروریستی در چابهار / هیچ گروهی مسئولیت حمله را بر عهده نگرفته است ضبط فیلم کثیف دختر و پسر توریست در بالای اهرام مصر هشدار ! / مراقب بادکنک های انفجاری در جشن های عروسی و تولد باشید عکس وحشتناک از حمله گرگاس به مردم تالش+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی خواننده کودک پسر عکس سنگ بیماری پوستی عکس فیلم افغان حوادث افغانستان اخبار افغانستان دختر مرد وحشتناک ساعت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد 
  • جشنی سه هزار ساله که در ساری برگزار می‌شود + فیلم
  • بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...