Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:07:28 GMT

35 پزشک متخصص جدید در سبزوار مشغول فعالیت شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۴۳۶

35 پزشک متخصص جدید در سبزوار مشغول فعالیت شدند

دکتر نعمت شاهی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز کار این پزشکان کمبود پزشک متخصص در رشته های مورد نیاز بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تا حد زیادی برطرف شد.
وی گفت: پزشکان جذب شده در رشته های مختلف متخصص پاتولوژی، داخلی، زنان، بیهوشی، رادیولوژی، جراحی عمومی، مغز و اعصاب، نورولوژی، طب اورژانس، توانبخشی، ارتوپدی، اطفال، ارولوژی و گوش، حلق و بینی به بیماران خدمات ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


37 مرکز بهداشتی و درمانی، 194 خانه بهداشت و شش بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن در شهرستانهای جوین، جغتای، خوشاب و داورزن را واقع غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.
8145/7495/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بهداشتی و درمانی پزشک متخصص جراحی دانشگاه علوم پزشکی طب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین

قاضی تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص، از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد. 

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین