Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران از اجرای ۴۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در مناطق ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،  ­احمد احمدنیان با بیان اینکه اجرای شبکه در منطقه ۲۱ شهرداری تهران از ابتدای امسال آغاز شده است، گفت: تاکنون ۲۲ کیلومتر شبکه با اقطار ۲۵۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ میلی‌متر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در منطقه ۲۲ نیز تاکنون ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده که نسبت به برنامه سالانه تقریباً ۵۰ درصد از برنامه کاری، اجرا شده است.

به گفته احمدنیان با توجه به عملیاتی‌نشدن موافقت‌نامه شرکت فاضلاب با شهرداری برای اجرای شبکه و احداث چهار تصفیه‌خانه فاضلاب در منطقه ۲ این شرکت اجرای شبکه فاضلاب را در این دو منطقه آغاز کرده است.

مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران تصریح کرد: در حال حاضر اجرای خطوط اصلی، نیمه‌اصلی و حتی برخی از شبکه‌های فرعی مناطق ۲۱ و ۲۲ به طور کامل تا تعیین تکلیف این تصفیه‌خانه متوقف است و فقط آن دسته از خطوط فرعی و نیمه‌اصلی اجرا می‌شود که بازنگری طرح و تثبیت تصفیه‌خانه‌ها روی عمق، قطر و مسیر آن‌ها تاثیری نخواهد داشت.گفتنی است؛

بر اساس طرح فاضلاب تهران حدود ۲۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب برای منطقه ۲۱ و ۲۵۲ کیلومتر شبکه برای منطقه ۲۲ شامل اقطار ۲۵۰ تا ۱۲۰۰ میلی‌متر طراحی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه فاضلاب ایجاد 40 کیلومتر شبکه فاضلاب شهری فاضلاب شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد

محمد کریمی گفت: در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون بندی با اجرای رینگ‌های اصلی آغاز شد.

وی، هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تامین آب آشامیدنی مردم با تمام توان به تلاش‌های جهادی و شبانه روزی خود ادامه خواهد داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از جمله دلایل دیگر لزوم زون بندی توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در نقاطی به ۱۵۰ متر هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید

تامین آب شرب ۵۴ روستا و شهر با طرح آبرسانی آتشگاه

وی گفت: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند تغذیه می‌گردد.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین معلم و بروم پهنه در شرق شهر اضافه کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز آب بیشتر، شبکه آبرسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از احساس نیاز به انجام زوم‌بندی شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین شد و قرارداد منعقد گردید و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

کریمی گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آبرسانی می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم