Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگویی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر لزوم تامین ثبات مناطق مرزی لبنان بر اساس قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت و با توجه به نقش هماهنگ کننده نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان، تاکید کرد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه امروز مذاکرات تلفنی با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، در جریان این گفت‌وگوی تلفنی که به ابتکارعمل طرف اسرائیلی انجام شد، نتانیاهو، پوتین را در جریان جزییات عملیات نیروهای نظامی اسرائیلی در خطوط مرزی لبنان قرار داد.

رئیس جمهوری روسیه نیز به نوبه خود بر لزوم تامین ثبات این مناطق که در قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل بر آن پافشاری شده و همچنین نقش هماهنگ کننده نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان، تاکید کرد.

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی تجاوز جدید به لبنان را بعید ندانستشکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به سازمان مللارتش لبنان: اظهارات صهیونیست‌ها درباره تونل‌ها ادعایی بیش نیست

بر اساس اطاعات کرملین، دو طرف در این مذاکرات بر لزوم تحقق هر چه سریعتر تماس‌های دائم بین کارشناسان وزارت دفاع روسیه و  وزارت جنگ اسرائیل در چارچوب گروه کاری مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

R1445/P36447/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "روسیه" اسرائیل ولادیمیر پوتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان اخبار روسیه اسرائیل ولادیمیر پوتین لبنان اخبار روسیه اسرائیل ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است