Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان به مناسبت ۱۶ آذر سالروز شهادت دانشجویان با بصیرت و روز دانجو بیانیه‌ای را منتشر نمود.
متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران!
مردم قهرمان سمنان!
در ۱۶ آذر سال ۳۲، صدوده روز پس از کودتای سام - ساکسونی علیه دولت ملی دکتر مصدق، سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران در آستانه سفر نیکسون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران در یورش نظامیان شاهنشاهی به دانشکده فنی دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون پس از ۶۵ سال، آمریکای جنایتکار بیش از پیش به دشمنی با ملت بزرگ ایران ادامه می‌دهد و خوی استکباری و درندگی خود را نمایان می‌سازد.
شیطان بزرگ که در طول ۴۰ سال گذشته از حمله نظامی، کودتا، تحمیل جنگ هشت ساله، طرح‌های براندازی و انقلاب‌های رنگی طرفی نبسته، با روی کار آمدن دولت یازدهم و شراکت موثر جریان مدعی اصلاحات در آن، با استفاده از ساده اندیشی بعضی دولتمردان ایران، ترفند مذاکره را پیش برده و باوجود تذکرات و راهنمایی‌های مکرر رهبر معظم انقلاب، توانست کلاه برجام را بر سر امضاکنندگانش بگذارد و پس از اجرای یکجانبه تعهدات توسط دولت ایران (از جمله کاهش ۷۰ درصدی سانتریفیوژ‌ها و بتن ریزی نیروگاه آب سنگین اراک و اخراج دانشمندان هسته‌ای از سازمان انرژی اتمی) بصورت یکجانبه از برجام خارج شود و اینک دولتی که تا دیروز اروپا را آقا اجازه و آمریکا را کدخدا میدانست و رفع همه مشکلات - حتی آب خوردن مردم - را نیز به برجام و رفع تحریم‌ها گره زده بود، با خروج شیطان بزرگ از برجام، اقدام‌متقابل را مایه بی حیثیثتی و بی آبرویی خود می‌داند و به طناب پوسیده اروپا چنگ زده و ۷ ماه است که به مذاکرات بی فرجام با اروپا دلخوش کرده در حالیکه تا کنون غیر از وعده‌های سر خرمن، هیچ گام عملی از سوی اروپاییان برداشته نشده و وقت ملت همچنان در مذاکرات بی ثمر با آنان هدر داده می‌شود.
دولت محترم جمهوری اسلامی!
توصیه اکید ما این است که در شرایط کنونی با تکیه به نیروی بی پایان ملت و فرزندان جهادگران و انقلابی خود و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانید همچون دفاع مقدس، به راحتی مشکلات را پشت سر گذارده و اقتصاد کشور را همچون صنایع موشکی و هوافضا و... با تحول چشمگیر روبرو سازید.
ما فرزندان انقلابی ملت، ضمن محکوم کردن تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های اقتصادیِ شیطان بزرگ، مصمم‌تر از پیش، آمادگی خویش را برای مقابله با تهاجم دشمن و همکاری با دولت محترم در جهت حل مشکلات کشور اعلام می‌داریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در حاشیه برگزاری این نمایشگاه فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: همزمان با سالروز بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت‌ماه در شهرستان دلیجان بیش از ۱۵ عنوان برنامه در حال اجرا است که از مهم‌ترین و شاخص‌ترین آنها برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی جهت خدمات‌رسانی به مناطق محروم و همچنین ویزیت رایگان، دیدار اعضای قرارگاه با مسئولان شهرستان و تجلیل از فعالین جهادی در سطح شهرستان است که ان‌شاءالله برگزار خواهد شد.

سرهنگ صادقی افزود: در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی و سازندگی اقدامات مؤثری در سال گذشته توسط بسیج سازندگی در سطح شهرستان دلیجان صورت گرفته است.

او تأکید کرد: پرداخت حدود ۹ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانگی، بازسازی و مرمت ۲۰ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های محروم، احداث دو استخر آب کشاورزی، جدول‌گذاری ۲۰۰ متر نهر آب و همچنین فعال سازی ۶۰ صندوق قرض‌الحسنه در سطح شهرستان که از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنند بخشی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در شهرستان دلیجان است.

او در انتها عنوان: در سطح شهرستان دلیجان حدود ۸۰ گروه جهادی فعال داریم که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • انتقاد آقای اقتصاد به سیاست های تعدیل اقتصادی
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»