Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه «بمرانی» روز چهارم دی‌ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد. این گروه در کنسرت پیش رو علاوه‌بر اجرای قطعات خاطره‌انگیز خود، قطعات جدیدی را هم از آلبوم‌های منتشر نشده خود اجرا می‌کنند. این در حالی است که بهزاد عمرانی یکی از اعضای گروه از انتشار تک قطعه جدیدشان با نام «پاییز» هم خبر داده که احتمالا تا پیش از کنسرت پیش‌رو، به همراه موزیک ویدئو آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه بمرانی این روزها مشغول کار روی آلبوم سوم خود هستند که در مرحله تولید قرار دارد و قطعات «خارجی» و «حالت درونی» از آن منتشر شده است. علاوه بر آن، آلبوم دیگری با نام «۱۳۴۰» از این گروه تولید شده که کاور قطعات پاپ دهه ۴۰ ایران هستند و در حال اخذ مجوزهای لازم است.

گروه «بمرانی» که از آغاز فعالیتش با حضور در گروه‌های تئاتری توانست با مخاطبانش ارتباط برقرار کند طی ماه‌های اخیر با حضور هم‌زمان در سه فیلم سینمایی «کلمبوس» ساخته هاتف علیمردانی، «مارموز» ساخته کمال تبریزی و «بی‌نامی» ساخته علیرضا صمدی حضور فعالی در موسیقی فیلم ها هم داشته است.

«بمرانی» پیش از این هم تجربه ساخت موسیقی برای فیلم‌های «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی، «زاپاس» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و مستند میراث ناپدری ساخته نیما مهدیان را داشته‌اند.

کد خبر 4479365 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی گروه موسیقی بمرانی موسیقی تلفیقی کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «آپولو» به‌ نویسندگی و کارگردانی فرزاد رنجبر و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر سمنان و امیر طالب بیدختی در پنجمین حضور بین‌المللی خود در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم «ورلد فست هیوستون» در کشور آمریکا، در بخش دارک کمدی، موفق به دریافت جایزه رِمی شد.

جشنواره «هیوستون» از جمله مهم‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم مستقل در آمریکای شمالی است که که در سال ۱۹۶۱ و درست پس از نیویورک و سانفرانسیسکو آغاز شد. بسیاری از بزرگان سینما اولین جوایز خود را از این جشنواره دریافت کرده‌اند. این جشنواره با شعار «ما برای داستان خوب و خوب روایت شده، ارزش قائل هستیم» و با هدف شناسایی و ارج‌نهادن به برتری خلاقانه برجسته در فیلم، اعتبار بخشیدن به توانایی‌های درخشان، ترویج گردشگری فرهنگی برای هیوستون، آموزش جوانان در هنرهای سینمایی، توسعه تولید فیلم در منطقه و افزودن به بافت فرهنگی غنی، هر سال برگزار می‌شود.

«آپولو» که درباره مصایب فیلم‌سازی آماتور است، پیش از این در جشنواره‌های بیگ واتر و جکسون ویل آمریکا، باکو، گلدن افرودیت قبرس و چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشته است.

فرزام رنجبر، صفورا خوش‌طینت، مجید چنگیزیان، صمد آذرخش، محمد کاشیان، محمدرضا کاظمی، صحراالسادات میرعمادی، داوودرضا داش‌محمدی، ساجده رجبی، قاسم عابدی، محمدحسین ابراهیمی و محمد خورشیدی، بازیگران این فیلم هستند.

فهرست عوامل «آپولو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: فرزاد رنجبر، مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، تدوین: شاهین حق‌شعار، مدیر تولید: صمد آذرخش، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیرحسین دیابی، طراح صحنه و لباس: هما ترابیان، صدابردار: سیدرضا حسینی‌نیا، صداگذار: حامد حسین‌زاده، طراح لوگو و پوستر: محمد پهلوان، طراح چهره‌پردازی: عبدالله صفدری، گروه کارگردانی: الهه برهانی، منشی صحنه: فروغ لسانی، عکاس: حمید خدایی، گروه فیلم‌برداری: بهنام قاسمی، غزل اسدزاده، علی ترابی، حسین ملک‌محمدی و علی رضایی‌راد، گروه تولید: حمید خلفی، فیاض صادقی، مهدی کوکبی و داوودرضا داش‌محمدی، گروه صحنه و لباس: مجید بهرامی‌نسب و یلداسادات وزیری، گروه صدا: علی امینی.

نسخه ویژه نابینایان «همسر» با صدای مسعود فروتن منتشر می‌شود

گروه سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده را پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌کند.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از طریق سایت این گروه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت آن را محدثه واعظی‌پور نوشته است. این برنامه در استودیو شهر صدای پارسیان با صدابرداری رامتین ناهید ضبط شده و مرجان طبسی آن را میکس و تدوین کرده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

کد خبر 6087316

دیگر خبرها

  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان