Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:13:02 GMT

روزنامه های اسپانیا؛ دربی تاپ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۶۹۴

فینال لیبرتادورس و دربی کاتالونیا بین بارسا و اسپانیول موضوعات اصلی امروز نشریات ورزشی اسپانیا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در ورزشگاه کورنیا، اسپانیول میزبان بارسلونا خواهد بود. برای اولین بار در تمام سال های اخیر فاصله دو تیم هفت امتیاز است و نزدیک ترین دربی ممکن را شاهد خواهیم بود. بارسا هرچند صدرنشین است اما بر خلاف فصول گذشته، تا پایان هفته 14 امتیازات زیادی را از دست داده است اما اسپانیول کیفیتی به مراتب بالاتر از گذشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برگشت فینال لیرتادورس بین ریور و بوکا که فردا در برنابئوی مادرید برگزار خواهد شد نیز روی جلد مارکا و آاس رفته است.

 

 

مارکا: بگذارید جشن صلح داشته باشیم

 

 

 

 

آاس: آرژانتین، پایتخت مادرید

 

 

 

 

اسپورت: دربی سطح بالا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرژانتین بارسلونا ریورپلاته بوکاجونیورز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین بارسلونا ریورپلاته بوکاجونیورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است

دروازه‌بان بارسلونا بابت عدم وجود فناوری کنترل خط دروازه در اسپانیا از مسئولان فوتبال این کشور انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تِراِشتگن در پی شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، با اشاره به صحنه بحث‌برانگیز دقیقه 28 که شوت لامین یامال به نظر از خط دروازه رئال رد شد، اما داور با بررسی VAR آن را گل اعلام نکرد، گفت: نداشتن فناوری کنترل خط دروازه (در فوتبال اسپانیا) شرم‌آور است. پول زیادی در فوتبال در گردش است، اما برای آنچه که لازم است، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی همچنین درباره اینکه چرا بارسلونا در این ال‌کلاسیکو شکست خورد، اظهار داشت: به غیر از تصمیمات بحث‌برانگیز داوری، ما مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم، در حالی که در این موقعیت‌ها باید بهتر کار کنیم. این شکست ضربه بدی به ما در راه کورس قهرمانی زد.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیمآنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم

چندی پیش برنامه «لارگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا خبر داده بود که فناوری کنترل خط دروازه در رقابت‌های فصل 24-2023 لالیگا وجود نخواهد داشت. خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا و مسئولان این لیگ حاضر نشده‌اند هزینه‌ سه میلیون یورویی برای استفاده از این فناوری در لالیگا را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بپردازند.

این فناوری برای اولین بار در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا در سال 2020 مورد استفاده قرار گرفت و از آن تاریخ به بعد سازمان لالیگای اسپانیا از این فناوری در مسابقات باشگاهی اسپانیا بهره می‌برد، اما استفاده از این فناوری در فصل جاری منتفی شد.

در فیلم زیر صحنه بحث‌برانگیز ال‌کلاسیکوی شب گذشته را می‌بینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند