Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@15:23:53 GMT

فیلم لحظه پیدا شدن کوهنوردان از هلی کوپتر ! + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۷۴۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر چگونگی عملیات امداد و نجات 2 کوهنورد گم شده را تشریح کرد.

حجم ویدیو: 15.10M | مدت زمان ویدیو: 00:02:24 حجم ویدیو: 8.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

به گزارش خبرنگار رکنا، شاهین فتحی با اعلام پیدا شدن 2 کوهنورد گم شده در کوه های غرب تهران گفت: دیروز ساعت 18:10 دقیقه از طرف ایستگاه 64 آتش نشانی استان تهران به جمعیت هلال احمر اعلام مفقودی یک تیم کوهنوردی در قله پهنه حصار اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: با توجه به نوع حادثه Incident ای که اعلام شد و همکاری هایی که با سازمان آتش نشانی انجام شد تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند و همراه با تیم آتش نشانی جستجو را آغاز کردند و عملیات تا ساعت 11 شب ادامه داشت به دلیل سرمای زیاد عملیات تعلیق و به روز بعد موکول شد.

وی در آخر اضافه کرد: امروز خوشبختانه 4 نفر از تیم کوهنوردان اعزامی برگشتند و 2 نفر مفقودی گزارش شد که با عملیات مجدد سازمان هلال احمر در قالب 3 تیم عملیاتی و یک تیم واکنش سریع و یک تیم سازمان امداد و نجات و یک تیم زمینی و هوایی با بالگرد به محل اعزام شدند و خوشبختانه ساعت یازده امروز 2 کوهنورد مفقودی را پیدا کردند و هر دو کوهنورد در سلامت کامل به سر می برند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! پیدا شدن 2 کوهنورد گمشده در کن +فیلم های تجسس با هلی کوپتر فاجعه در باشگاه شبانه روزی در ایتالیا با 126 کشته و زخمی + تصاویر فراخوان کمک فوری به درمان یک مادر جوان کتک کاری دو نماینده مجلس در برنامه زنده تلویزیونی/ مجری خونسرد فقط تماشا کرد !+ فیلم عکس وحشتناک از حمله گرگاس به مردم تالش+ عکس ماجرای طلاق زن سابق پوتین + عکس هشدار ! / مراقب بادکنک های انفجاری در جشن های عروسی و تولد باشید ضبط فیلم کثیف دختر و پسر توریست در بالای اهرام مصر

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident سلامت اخبار حوادث کوهنوردان فیلم کوهنورد پیدا شدن کن عکس فیلم افغان حوادث افغانستان اخبار افغانستان دختر مرد وحشتناک ساعت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:مرحله دوم مانور لحظه صفر امداد و نجات در کوهستان با حضور ۱۰ نفر از نجاتگران تیم واکنش سریع معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی باسناریو سقوط و گیر افتادن مردی ۶۰ ساله در صخره‌های ارتفاعات بز سینا در ۵۴ کیلومتری جنوب غربی ارومیه و واقع در دهستان مرگور با ارتفاعی بالغ بر ۳۴۸۰ متر انجام شد.

وی افزود:برگزاری مانور‌های لحظه صفر و کارگاه‌های توان افزایی باعث افزایش مهارت نیرو‌های امدادی، افزایش آگاهی، مقابله و ارزیابی در حوادث می‌شود.

دیگر خبرها

  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • لحظه اعلام خبر پیدا شدن ۳ نوجوان عنبرآبادی + فیلم
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات