Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@07:12:17 GMT

سفر اروپایی تیم ملی ایران با دو برند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۷۸۱

به گزارش پارس نیوز، تیم ملی فوتسال ایران هفته گذشته یک تورنمنت اروپایی را تجربه کرد و همراه با تیم روسیه به اسلواکی سفر کرد تا دو بازی تدارکاتی انجام بدهد. ملی پوشان ایران در بازی اول خود مقابل روسیه به برتری رسیدند و در بازی دوم مقابل اسلواکیِ میزبان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

برگزاری این تورنمنت در «فیفا دی» و بعد از لغو سفر تیم ملی به برزیل و بازی با تیم ملی این کشور توانست تا حدی مانع به هم خوردن برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان و کادر فنی شود و سرمربی تیم ملی هم از عملکرد تیمش در اسلواکی اظهار رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچقدر که این تورنمنت از نظر فنی برای محک زدن ملی پوشان و تعدادی از لژیونرها مفید بود و فضای جدیدی را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار داد اما از جهت پشتیبانی و البسه تیم ملی، شاهد ناهماهنگی هایی بودیم.

تیم ملی در شرایطی به اسلواکی رفت که پیراهن و شورت ورزشی بازیکنان از یک برند داخلی تهیه شده بود اما لباس گرم ملی پوشان و اعضای تیم از شرکتی بود که پیش از این اسپانسر فدراسیون فوتبال بود. این آشفتگی پوششی در حدی بود که حتی بعضی از بازیکنان در جریان سفر به اسلواکی، شلوار برند داخلی را بر پا داشتند ولی کاپشن آنها از شرکت قدیمی اسپانسر تیم ملی بود!

به تمام این ناهماهنگی ها باید این را هم اضافه کرد که تیم ملی فوتبال ایران از برند آدیداس استفاده می کند و تیم ملی فوتسال از نظر پوششی کاملا متفاوت با دیگر تیم زیر نظر فدراسیون فوتبال است.

هرچند فدراسیون و کمیته فوتسال این روزها درگیر بحث بازنشسته ها هستند و حتی علی کفاشیان هم شامل قانون می شود و احتمالا به زودی از سمتش کناره گیری می کند ولی این آشفتگی در چندین ماه پیش هم سابقه داشته است و قطعا اتفاقات اخیر فدراسیون در آن نقشی ندارد.

تصویری از لباس بازیکنان تیم ملی در اسلواکی با برند داخلی

تصویری از اعضای تیم ملی با کاپشن و شلوارهایی که برندهای متفاوتی دارد

   

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتسال روسیه بازی ایران تساوی بدون گل برزیل تیم ملی سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال علی کفاشیان قانون ایران تیم ملی فوتسال پارس سفر اروپایی پارس نیوز دو برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو

نخست‌وزیر اسلواکی علاوه بر اینکه وعده داد تا مانع عضویت اوکراین در ناتو شود، گفت ورود این کشور به این ائتلاف صرفا «خطر جنگ جهانی را افزایش خواهد داد.»

به گزارش مشرق، ورود هر کشور جدیدی به ناتو مستلزم این است که تمامی ۳۲ عضو کنونی آن به اجماع برسند. «رابرت فیتسو» نخست‌وزیر اسلواکی در این خصوص می‌گوید که اگر اوکراین برای عضویت به ناتو دعوت شود، پارلمان اسلواکی چنین چیزی را نخواهد پذیرفت.

طبق گزارش راشا تودی، نخست‌وزیر اسلواکی خاطرنشان کرد: «اسلواکی می‌خواهد اوکراین موضعی خنثی و بی‌طرف داشته باشد. اگر این کشور عضو ناتو شود، منافع ما به خطر خواهد افتاد و این موضوع اساس یک جنگ جهانی بزرگ است.»

او بیان اینکه تسلیم هیچگونه فشار خارجی نخواهد شد، تصریح کرد: «به شرکای ما در خارج یاد داده شده است که هر چیزی از اسلواکی درخواست کنند، به طور خودکار به آن خواهند رسید. اما ما کشوری مستقل و دارای اعتماد به‌نفس هستیم.»

اسلواکی هم‌چنین در کنار مجارستان، کشور همسایه‌اش بارها هشدار داده‌اند که اتحادیه اروپا نباید وارد درگیری روسیه و اوکراین شود و آنها صرفا بر یک راه‌حل دیپلماتیک اصرار می‌ورزند.

رابرت فیتسو پس از آنکه در اکتبر ۲۰۲۳ نخست‌وزیر شد، رویکرد دولت سابق کشورش مبنی بر ارسال تسلیحات به کی‌یف را تغییر داد. او هم‌چنین با اعزام نیروهای ناتو به اوکراین شدیدا مخالف است.

اوکراین در تاریخ سپتامبر ۲۰۲۲ رسما درخواست عضویت در ناتو را مطرح کرد. گرچه «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در ماه جاری میلادی تاکید کرد که «اوکراین در آینده عضو ناتو خواهد شد» اما تاکنون زمان مشخصی برای عضویت این کشور اروپایی جنگ‌زده در این ائتلاف نظامی تحت رهبری ایالات متحده ارائه نشده است.

روسیه هم بارها صراحتا اعلام کرده گسترش ناتو به سمت شرق را به عنوان «تهدید امنیت ملی» تلقی می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • معرفی ۵ پکیج تولید ایران
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس