Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران گفت: با همگرایی، همراهی و همیاری علیرغم اختلاف سلایق، در توسعه و شکوفایی مازندران موفق می شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جمع اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر، کانون شوراها ، کانون انجمنهای صنفی و کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان با اشاره به این که تشکیلات خانه کارگری علیرغم فراز و نشیب ها، منسجم و پایدار و به صورت مستمر مطالبات کارگران را پیگیری می نماید، افزود: صدای این تشکیلات همواره شنیده می شود و خدمات زیادی به جامعه کارگری ارایه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با بیان این که تشکیلات خانه کارگر همواره موثر عمل می کند و دغدغه کارگران را دارد، عنوان نمود: هیچ استانداری به تنهایی نمی تواند همه برنامه ها را پیاده کند و در این مسیر به همراهی و تعامل همه بخش ها نیاز دارد.

حسین زادگان یادآور شد: با همگرایی، همراهی و همیاری علیرغم اختلاف سلایق، در توسعه و شکوفایی مازندران موفق می شویم.

وی با اشاره به این که همه باید تلاش کنیم تا امید اجتماعی و امید به آینده را ارتقاء دهیم یادآور شد: با تحقق این کلید واژه ها، رضایتمندی اجتماعی افزایش خواهد یافت.

استاندار مازندران در ادامه؛ بر بکارگیری ساز و کارهای اجتماعی و اقتصادی همراه با تدبیر اقتصادی و اقدامات عملی موثر در حوزه کارگری تاکید کرد و گفت: باید وضع موجود را حفظ نمود و با تمهید زمینه ها، به ارتقاء بخش های مختلف اقدام کرد و برای حل مسائل حوزه کارگری به صورت عملیاتی اهتمام نمود.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که ظرفیت های عظیم اقتصادی استان باید با تدبیر مورد استفاده قرار گیرد، عنوان کرد: بانک های عامل در ارایه تسهیلات بانکی برای شکوفایی فرصت های اقتصادی، تسهیل گری و بوروکراسی های زائد و فاسد را حذف نمایند.

حسین زادگان با تاکید بر این که در رشد و توسعه استان از مجموعه عظیم کارگری باید بیشتر بهره برد، افزود: باید همه با هم و به کمک و همراهی هم مازندران را اعتلا دهیم.

در این دیدار دبیر خانه کارگر استان و مسئولین هیئت ها و تشکلهای کارگری آمادگی کامل خود را برای همراهی و همگامی در جهت توسعه پایدار مازندران اعلام نمودند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اجتماعی و اقتصادی تسهیلات بانکی توسعه پایدار رشد و توسعه روابط عمومی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم

نخست وزیر گرجستان در دیدار با سفیر کشورمان با اشاره به حضور شمار قابل توجهی از ایرانیان در گرجستان، به اراده دولت این کشور برای توسعه روابط با ایران اشاره و بر تقویت همکاری‌ها تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران ظهر جمعه 31 فروردین ماه در دیدار با ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر گرجستان پیشبرد همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و مراودات مردمی را مورد پیگیری قرار داد. 

سفیر کشورمان با اشاره به پیوندهای عمیق  تاریخی- فرهنگی دو کشور، اظهار داشت: ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری دو کشور در بخش های ترانزیت، حمل و نقل و گردشگری و ارتباطات مردمی وجود دارد که می‌بایست در حد و اندازه ارزش‌های مشترک و اراده خیر رهبران دو کشور توسعه یابد. سفارت جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را برای به فعلیت رسیدن این ظرفیت‌ها به کار گرفته و این تلاش‌ها را تداوم خواهد بخشید. 

نخست وزیر گرجستان نیز با اشاره به حضور شمار قابل توجهی از ایرانیان در گرجستان، به اراده دولت این کشور برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر تقویت همکاری‌ها تاکید کرد. 

در این دیدار طرفین با بررسی تحولات منطقه،  بر اهمیت استقرار صلح، ثبات و رفاه هر چه بیشتر برای مردم دو کشور تاکید کردند.

سفر رئیس اداره کل مسلمانان گرجستان به ایرانسفیر ایران: بر تعهد ما به همکاری با همسایگان و دوستانی مانند گرجستان تاکید می‌کنیمانتخاب نخست وزیر جدید گرجستان

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • جشن بزرگ کارگری در میبد